شمانیوز
شما نیوز

جرایم رانندگی

جریمه پارک دوبل تغییر کرد / مبلغ جدید جریمه پارک دوبل مشخص شد

جریمه پارک دوبل تغییر کرد / مبلغ جدید جریمه پارک دوبل مشخص شد

براساس اخبار منتشر شده نرخ جرایم رانندگی دچار افزایش چشم گیری شده است که در ادامه جزییات آن را میخوانید.

به گزارش شمانیوز :امسال در بیست سوم تیر ماه نرخ جرایم رانندگی تغییر کرد. بر طبق اخبار اعلامی جرایم رانندگی دچار افزایش قیمت شده است. خیابان‌ها و کوچه‌های شهرها، در بیشتر ساعات پر از ماشین است و پیدا کردن یک محل پارک، اصلا کار ساده‌ای نیست. اما با این همه، پارک دوبله، خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی بوده و راننده متخلف، مشمول جریمه پارک دوبل خواهد شد.

عنوان تخلف کلان شهرها، مراکز استان‌ها، جاده‌های بین شهری و مناطق آزاد تجاری – صنعتی شهرهای کوچک روستاها
پارک دوبل ۹۰.۰۰۰ تومان ۶۰.۰۰۰ تومان ۳۰.۰۰۰ تومان

م به ذکر است که این تخلف در جدول نرخ جریمه های رانندگی ۱۴۰۳، با کد ۲۰۲۹ معرفی شده است. همانطور که مشاهده می‌کنید مبلغ این جرایم مانند جریمه سرعت غیر مجاز آن قدرها زیاد نیست و شاید به کلی بازدارنده نباشد. اما باید یک نکته را در نظر داشته باشید که اگر خودروی شما موقع پارک دوبل، به شکل قابل توجهی سد معبر کرده و رفت و آمد خودروهای دیگر را مختل کند، این احتمال زیاد است که نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی، خودرو شما را به وسیله جرثقیل به پارکینگ منتقل کند.

با این حساب باید گفت که در زمان پارک دوبل خلاف مقررات، فرد هم مشمول جریمه شده و هم اینکه قوانین شهروندی را زیر پا می‌گذارد و به نوعی به حقوق سایر افراد تجاوز می‌کند. از این روی معقول است که برای پارک کردن وسیله نقلیه خود، زمان کافی اختصاص داده و محل پارکی مناسب و استاندارد پیدا کنید. به علاوه اینکه در اکثر محله‌ها، پارکینگ‌های عمومی و حتی طبقاتی وجود داشته و اگر محل پارک مناسبی پیدا نکردید، می‌توانید به پارکینگ مراجعه کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی