شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ادارات

تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز پنجشنبه 5 مهر 1403

تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز پنجشنبه 5 مهر 1403

با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و احتمال بارش‌های شدید و سیلابی در روزهای آینده، احتمال کاهش ساععت کاری و یا تعطیلی ادارات وجود دارد.

به گزارش شمانیوز :با توجه به صحبت های کارشناسان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوایی احتمال تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری وجود دارد. تعطیلی ادارات به دلیل شرایط خاص، می‌تواند به سلامت و ایمنی کارکنان کمک کند و از گسترش مشکلات جلوگیری کند.تعطیلی ادارات معمولا به علت حفظ جان کارمندان صورت می گیرد. در فصل های پاییز و زمستان هدف دیگر تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری کم کردن مصرف انرژی گرمایشی می باشد.

تا کنون هیچ گونه اطلاعیه ای نسبت به تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری برای روزی پنجشنبه 5 مهر 1403 به دست ما نرسیده است. به محض رسیدن اطلاعیه جدید این خبر به روز رسانی می شود.

تکمیلی یک / کاهش ساعت کاری به ۴۰ ساعت در هفته:
   یکی از مهم‌ترین مفاد این مصوبه، کاهش ساعت کاری کارکنان دولت به ۴۰ ساعت در هفته است. براساس این تصمیم، کارکنان دولتی از روز شنبه تا چهارشنبه به مدت ۸ ساعت در روز به کار خواهند پرداخت. این کاهش به نحوی برنامه‌ریزی شده که روز پنج‌شنبه به عنوان روز تعطیل در نظر گرفته شود. به این ترتیب، کارکنان دولتی در طول هفته چهار روز کاری خواهند داشت.

این خبر تکمیل خواهد شد.....

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی