شمانیوز
شما نیوز

پیش فروش خودرو سایپا

پیشفروش و فروش فوری ۲ محصول سایپا آغاز شد + جزئیات

پیشفروش و فروش فوری ۲ محصول سایپا آغاز شد + جزئیات

پیش فروش خودرو سایپا و فروش فوری 2 خودروی اطلس و سهند ار امشب آغاز شد.

به گزارش شمانیوز : این پیش فروش خودروی سایپا شامل ۲ محصول می شود و در قالب ۳ طرح عادی، خودروهای فرسوده و مادران است.گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات خود به بازار، پیش فروش خودروهای سواری اطلس G و سهند S که زمان تحویل آن دی الی اسفندماه سال جاری است ‌را از امروز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۲۶) از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com شروع کرد.

فروش محصولات سایپا در قالب سه طرح عادی،‌ جایگزینی خودروهای فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

پیش فروش خودروی سایپا

متقاضیان جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام شرایط فروش گروه خودروسازی سایپا، می بایست قبل از زمان شروع ثبت نام به سایت فروش اینترنتی به نشانی فوق مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

گفتنی است،‌ ثبت‌نام متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت.

سایپا اطلس S به گیربکس ۵ دنده دستی و فرمان هیدرولیک مجهز است و در فهرست آپشن‌های آن، ترمز ABS و EBD، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، کنترل کشش، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، ایزوفیکس، سنسور پارک عقب، چراغ بدرقه، چراغ خودکار، چراغ روز، ناوبری و پورت USB شارژر موبایل دیده می‌شود.

سایپا اطلس G، نسخه فول آپشن این هاچبک با جعبه دنده دستی و فرمان هیدرولیک است و علاوه بر آپشن‌هایی که در تیپ S دیده می‌شود، به نمایشگر ۷ اینچی مولتی مدیا، دوربین عقب، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، صندلی با روکش چرم، آینه بغل برقی تاشو، آنتن کوسه‌ای، تریم داخلی دو رنگ، سانروف و بدنه دو رنگ نیز مجهز شده است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی