شمانیوز
شما نیوز

مستمری مددجویان | واریز مستمری مددجویان

جزئیات تاریخ واریزی مددجویان بهزیستی / مددجویان بهزیستی این خبر را ازدست ندهید

جزئیات تاریخ واریزی مددجویان بهزیستی / مددجویان بهزیستی این خبر را ازدست ندهید

آخرین اخبار مددجویان بهزیستی وکمیته و یارانه را در شمانیوز بخوانید.

به گزارش شمانیوز: اسفند ماه سال گذشته زمان واریز مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تغییر کرد و قرار شد که از این پس بیستم هر ماه مستمری‌ها واریز شود.

فروردین ماه مستمری مددجویان کمیته امداد در تاریخ مقرر واریز شد، اما مددجویان بهزیستی مستمری خود را با ۵ روز تاخیر و همزمان با پرداخت یارانه‌های نقدی دریافت کردند. بیستم اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز گذشت مددجویان خبر داده اند که هنوز مستمری خود را دریافت نکردند و احتمال می‌رود که روز ۲۵ این ماه مستمری‌ها واریز شود.مستمری مددجویان بهزیستی هنوز واریز نشده است در حالی که مقرر گردیده بود حقوق‌های این قشر بیستم هر ماه واریز گردد.

این مسوول به نگاه ویژه دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور شهید به جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و گفت: به همت دولت سیزدهم، سه هزار و ۶۳۹ توان‌خواه و خانواده‌هایشان در حوزه توانبخشی این شهرستان از مستمری ماهیانه برخوردار هستندوی از افزایش شمار دریافت کنندگان حق پرستاری به ۵۶۱ توان‌خواه خبر داد و اظهار کرد: ماهیانه بیش از ۱۱ میلیارد ریال حق پرستاری به حساب این توان‌خواهان واریز می‌شود.وی ادامه داد: حق پرستاری از افراد دارای ضایعه نخاعی به مبلغ ۲ و میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز به ۱۳۸ توان‌خواه هر ماه پرداخت می‌شود.

رییس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود تصریح کرد: در راستای اجرای بند ۲ تبصره هشت قانون بودجه ۱۴۰۳ مستمری مددجویان بهزیستی به طور مستقیم به حساب ذینفع نهایی (حسب مورد سرپرست خانوار) بر اساس کدملی واریز می‌شود.

حدود ۱۰ هزار نفر مددجو ، معلولان، مستمری بگیران با احتساب اعضای خانواده‌هایشان زیر پوشش بهزیستی شاهرود هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی