شمانیوز
شما نیوز

متناسب سازی حقوق بازنشستگان

خوش خبری برای بازنشستگان / متناسب سازی حقوق این از دسته بازنشستگان واریز شد

خوش خبری برای بازنشستگان / متناسب سازی حقوق این از دسته بازنشستگان واریز شد

متناسب سازی حقوق بازنشستگان یک مسئله مهم و جیاتی است. بر اساس گزارش ها متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری پرداخت شده است.

به گزارش شمانیوز :متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به فرآیند تعدیل و تنظیم حقوق و مستمری‌های بازنشستگان به گونه‌ای اشاره دارد که این حقوق با شرایط اقتصادی و هزینه‌های زندگی همخوانی داشته باشد. این موضوع به ویژه در کشورهای مختلف، به‌ویژه در ایران، اهمیت زیادی دارد.متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به منظور حفظ قدرت خرید آنان انجام می‌شود.در برخی کشورها، قوانین خاصی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان وجود دارد که بر اساس آن، هر ساله درصدی از حقوق بازنشستگان افزایش می‌یابد. متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نه تنها بر وضعیت مالی آنان تأثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی و سلامت روانی آنان نیز کمک کند.

علی‌الحساب متناسب‌سازی شهریور برای بازنشستگان لشگری و کشوری پرداخت شد. مبالغ یک میلیون تومان علی‌الحساب است و رقم قطعی بعد از محاسبات دقیق هم‌ترازی و صدور احکام حقوقی جدید تعیین می‌شود.

 روز گذشته تا پایان شب، یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی شهریورماه برای بازنشستگان صندوق‌های کشوری و لشگری واریز شد. این بازنشستگان برای تیر و مرداد نیز هر ماه یک میلیون تومان بابت علی‌الحساب متناسب‌سازی دریافت کردند.

مبالغ یک میلیون تومان علی‌الحساب است و رقم قطعی بعد از محاسبات دقیق هم‌ترازی و صدور احکام حقوقی جدید تعیین می‌شود.

در عین حال، هنوز این مبلغ برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؛ کارگران بازنشسته به جز سه میلیون تومانِ پیش از انتخابات ریاست جمهوری، هیچ زمان مبلغی برای علی‌الحساب متناسب‌سازی دریافت نکردند؛ این بازنشستگان می‌گویند نباید در پرداخت‌ها تبعیض حاکم باشد.

منبع : ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی