شمانیوز
شما نیوز

حقوق بازنشستگان

خبر داغ برای بازنشستگان /تاریخ واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان اعلام شد

خبر داغ برای بازنشستگان /تاریخ واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان اعلام شد

پس از فراز و نشیب های فراوان بالاخره تاریخ پرداخت مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان اعلام شد.

به گزارش شمانیوز :حقوق بازنشستگان مبلغی است که پس از پایان دوران خدمت به افراد پرداخت می‌شود و هدف آن تأمین نیازهای معیشتی آنها در دوران پیری است.حقوق بازنشستگان معمولاً بر اساس سنوات خدمت و میزان پرداختی به سیستم تأمین اجتماعی محاسبه می‌شود و ممکن است به طور سالانه افزایش یابد تا با نرخ تورم همخوانی داشته باشد.مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان به اختلاف بین حقوق فعلی بازنشستگان و حقوقی که آنها در زمان خدمت دریافت می‌کردند، اطلاق می‌شود. این مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان معمولاً به دلیل تغییرات در قوانین، افزایش هزینه‌های زندگی و نرخ تورم ایجاد می‌شود و هدف آن تأمین عدالت اجتماعی و بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان است.

براساس اظهارات معاون فنی و امور‌ بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری مبلغ مابه‌التفاوت 3 ماهه حقوق بازنشستگان در آبان واریز می شود.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری زمان واریز مبلغ مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان را اعلام کرد. رضا فیضی‌نژاد اعلام کرد: باتوجه به اینکه تاکنون برای ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳، به صورت علی‌الحساب ۶ میلیون تومان به حساب هر بازنشسته پرداخت شده است، مابه‌التفاوت این مبلغ براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه تا پایان آبان‌ماه پرداخت خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی