شمانیوز
شما نیوز

نشست هماهنگی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد

نشست هماهنگی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد

جلسه هماهنگی به منظور برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران برگزار شد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جلسه هماهنگی برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با حضور مدیران راهداری استان تهران و جمعی از نمایندگان دستگاههای دولتی و اجرایی نظیر پلیس راه شرق و غرب استان تهران، هلال احمر و انجمن های صنفی مربوطه به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران برگزار شد.

این جلسه به منظور ارائه راهکارها و خدمات مطلوب تر به زائرین و تامین ایمنی هر چه بیشتر مسافرین و هموطنان شرکت کننده در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) تشکیل شد.

در این نشست هریک از ارگانهای ذیربط به بیان آمادگی و توانمندی ها و هچنین ارائه کمبود و کاستیها پرداخته و راهکار و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

نصب بنرهای تسلیت و اطلاع رسانی به همراه درج شماره تماس های ضروری، بنرهای خدمات رسانی و درج شماره ۱۴۱، ترمیم تابلو و علایم راه، تامین ۲ دستگاه جرثقیل سنگین ، افزایش تیم های گشتی پلیس راه و استقرار تیم های گشت نامحسوس راهداری از دیگر خدمات ارائه شده، است.

استقرار تیم های اورژانس، هلال احمر و راهداری در کنار هم کمک زیادی به سرعت بخشیدن امر امداد رسانی و مانع از سرگردانی و اتلاف وقت مسافران عزیز خواهد داشت.

همچنین، استقرار بالگرد در پایگاه چناران و عوارضی تهران- قم و استقرار ۲ دستگاه جرثقیل و ارسال کامیون یخچال دار به منظور ارائه خدمات هر چه بیشتر به زائرین از جمله برنامه های هدفگذاری شده است.

در پایان این نشست، مقرر شد کمیته ای جهت هدایت و کمک به زائرین گمشده و جامانده و باز گرداندن آنها به کاروانهایشان تشکیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی