شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

چگونه در 7 روز با خرید ملک در دبی پاسپورت امارات را بگیریم؟!

چگونه در 7 روز با خرید ملک در دبی پاسپورت امارات را بگیریم؟!

گفتنی است که در سال‌های اخیر ساختمان‌سازی‌های فوق‌العاده‌ایده‌آلی در شهر‌های مختلف امارات مخصوصاً دبی انجام شده است که این موضوع افراد را برای سرمایه‌گذاری و سپس اخذ پاسپورت امارات با خرید ملک ترغیب کرده است. در این مقاله نحوه خرید ملک جهت اخذ پاسپورت امارات را توضیح داده ایم.

دریافت پاسپورت امارات از جمله دغدغه‌های بسیاری از افراد است که برای این منظور بررسی روش‌های مختلف ضروری است. اما در حال حاضر برای اخذ پاسپورت امارات، خرید ملک از روش‌های بسیار جذاب به شمار می‌رود که افراد زیادی درصدد استفاده از آن هستند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات بااهمیتی را درباره‌ی دریافت پاسپورت امارات با خرید ملک به شما علاقه‌مندان به پاسپورت امارات ارائه دهیم. گفتنی است که در سال‌های اخیر ساختمان‌سازی‌های فوق‌العاده‌ایده‌آلی در شهر‌های مختلف امارات مخصوصاً دبی انجام شده است که این موضوع افراد را برای سرمایه‌گذاری و سپس اخذ پاسپورت امارات با خرید ملک ترغیب کرده است. حال اجازه دهید درباره‌ی نحوه خرید ملک به منظور اخذ پاسپورت امارات مطالب ارزشمندی را عنوان کنیم.

دریافت اقامت امارات با خرید ملک در امارات

این روز‌ها دریافت اقامت کشور‌های مختلف خصوصاً کشور‌های حاشیه خلیج فارس که به ایران نزدیک هستند، بسیار بیشتر از گذشته شده است و دبی امارات نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع افراد علاقه‌مند می‌توانند با خرید ملک و سرمایه‌گذاری در این حوزه اقامت حداقل ۶ ماهه تا دو ساله دریافت کنند. البته پس از اتمام دوره اقامت با توجه به شرایط موجود، می‌توان اقامت را تمدید کرد. ضمناً اینکه شهر دبی از جمله جذاب‌ترین شهر‌ها برای دریافت اقامت است که بنا به شرایطی می‌توان به این مهم دست یافت.

شرایط دریافت پاسپورت امارات با خرید ملک در دبی

همانطور که می‌دانید شهروندان خارجی تحت در نظر گرفتن شرایطی خاص، می‌توانند با خرید ملک در دبی پاسپورت امارات دریافت کنند که ما در ادامه به بررسی این شرایط می‌پردازیم:

گرفتن پاسپورت امارات با خرید ملک در دبی نیازمند حداقل ۱ میلیون درهم سرمایه است که به پول ایران حدوداً ۶ میلیارد و هشتصد میلیون تومان است. قابل ذکر است که ملاک قیمت، آن چیزی است که در سند ملک درج شده است و ارزش فعلی ملک مورد قبول نیست.

- گفتنی است که اگر ملک مدنظر به صورت شراکتی خریداری می‌شود، سهم هر شریک حداقل باید یک میلیون درهم باشد و این‌گونه نیست که کل مبلغ ملک بر تعداد شرکا تقسیم شود.

- سند ملک خریداری شده به هیچ عنوان نباید در رهن و وثیقه باشد.

- ملک‌های پیش خرید شده سبب نمی‌شود که به افراد پاسپورت و اقامت امارات داده شود. بنابراین داشتن سند برای دریافت اخذ اقامت الزامی است.

- گفتنی است که ملک‌های خریداری شده در دبی دارای هزینه‌های ماهانه و بعضاً سالانه مانند شارژ نگهداری ساختمان هستند که طبیعتاً باید پرداخت شود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت پاسپورت امارات با خرید ملک

پر واضح است که برای اخد پاسپورت دبی نیاز به مدارک مختلفی است که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم. ضمناً توجه داشته که ممکن است به این مدارک افزوده شود که در زمان اقدام، بوسیله‌ی مراکز معتبری که قصد دارید از طرف آن‌ها به خرید ملک اقدام کنید، به شما عزیزان گوشزد می‌شود. به طور کلی مدارک مورد نیاز برای این منظور عبارتند از:

  • اصل و کپی کارت ثبت نام.

  • گواهی شهروندی اماراتی.

  • عکس سه‌درچهار که اخیراً گرفته شده باشد.

  • سند ازدواج و اطلاعات مربوط به فرزندان.

images_1667984841.jpg

بررسی هزینه ملک در امارات

طبق گزارشات ارسال شده، قیمت خرید ملک در دبی امارات با کاهش ۶ درصدی مواجه بوده است که با این حال هزینه‌ی خرید ملک و سرمایه‌گذاری در این کشور به نسبت سایر کشور‌های همسایه بیشتر است و همانطور که عرض کردیم حداقل ۱ میلیون درهم باید برای خرید ملک پرداخت شود. البته برای اخذ پاسپورت امارات با خرید خانه در دبی بهتر است که از مراکز تخصصی در این خصوص درخواست راهنمایی کنید تا به طور کامل در جریان قیمت ملک باشید. ضمناً در نظر داشته باشید که استفاده از مراکز خرید ملک معتبر در کشور‌هایی مانند امارات شما عزیزان را با بهترین مناطق دبی و یا هر شهری که برای خرید ملک مدنظر دارید، راهنمایی می‌کند تا هم در یک منطقه مناسب اقدام به خرید ملک کنید و هم با قیمت‌ایده‌آل نسبت به این کار اقدام نمایید.

نحوه اخذ ویزای امارات با خرید ملک

پر واضح است که خرید ملک در هر شهر تابع قوانین خاص است و در امارت نیز شرایط به همین صورت است. اما توصیه می‌کنیم که برای این منظور حتماً از مراکز و سایت‌های ارائه دهنده‌ی چنین خدماتی استفاده کنید تا بتوانید در یک شرایط‌ایده‌آل نسبت به ثبت خرید ملک در دبی اقدام نمایید. به طور کلی برای این منظور در ابتدا نیاز است که ملک مورد نظرتان را با استفاده از سایت‌های مورد اعتماد انتخاب نمایید و پس به درخواست ویزای توریستی اقدام کنید. حتماً می‌دانید که برای بار نخست با استفاده از این ویزا می‌توانید وارد خاک امارات شوید.

حال پس از ورود به امارات، باید به دنبال کار‌های اداری انتقال سند بروید که برای این منظور کافی است که به اداره مهاجرت امارات مراجعه نمایید و به ارائه مدارک اقدام نمایید. البته تسلیم مواردی مانند سند ملک خریداری شده، گواهی عدم سوءپیشینه و مواردی از این دست نیز ضروری است. ناگفته نماند به ملک‌های مشمول وام مسکن در امارات پاسپورت امارات با خرید ملک داده نمی‌شود.

به طور کلی برای اینکه بتوانید پاسپورت امارات را دریافت کنید، بهترین راه خرید ملک در دبی است که برای این منظور نیز بهتر است که از سایت‌هایی که چنین خدماتی ارائه می‌دهند استفاده نمایید چرا که تجربه‌ی این افراد در این زمینه‌ها بسیار بیشتر از شما عزیزان است. حال اجازه دهید در انتهای این مقاله شما را با یک مرکز ارائه دهنده‌ی خرید ملک در امارات آشنا کنیم.

خرید ملک در امارات از طریق DXBoffplan!

امروزه استفاده از روش خرید ملک از جمله بهترین روش‌ها برای دریافت پاسپورت امارات است که ما در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات ضروری برای این منظور را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. به طور کلی دریافت پاسپورت امارات با خرید ملک کار چندان پیچیده‌ای نیست اما باید در نظر داشته باشید که استفاده از مراکز و سایت‌هایی که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند، باید در اولویت باشد چرا که فقط در این صورت است که می‌توانید با دردسر‌های کمتر نسبت به خرید ملک و سپس اخذ ویزا امارات اقدام کنید. وبسایت dxboffplan با سالها سابقه درخشان در زمینه فروش ملک در امارات درخدمت شماست. کافیست برای دریافت مشاوره 100% رایگان از کاشناسان این مجموعه اقدام کنید.

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی