شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

ظروف مسی سیاه شده را با بهترین روش سفید کنید

ظروف مسی سیاه شده را با بهترین روش سفید کنید

دیگ و قابلمه های مسی از قدیم بخاطر نگه داشتن مناسب حرارت و مقرون به صرفه بودن در مراسم های مختلفی استفاده می شدند و امروزه هم حداقل چند دست از این وسایل را میتوان در آشپزخانه های ایرانی مشاهده کرد

دیگ و قابلمه های مسی از قدیم بخاطر نگه داشتن مناسب حرارت و مقرون به صرفه بودن در مراسم های مختلفی استفاده می شدند و امروزه هم حداقل چند دست از این وسایل را میتوان در آشپزخانه های ایرانی مشاهده کرد. ظروفی که بخاطر سبکی و وزن پایین به سادگی شسته می شوند و با انتقال مناسب حرارت به جاافتادن و خوشمزه تر غذا کمک زیادی میکنند. این وسایل البته به قابلمه و تابه محدود نشده و دسته مختلفی از سینی، قندان و کاسه های مسی را نیز میتوان از این جنس نام برد که همچنان از آنها استفاده می شود. با این حال یکی از ویژگی های نه چندان مثبت مس که باعث دردسر افراد هم شده است، تیره شده رنگ آن بعد از چند سال است که در کنار مشکلاتی مانند ضربه خوردن و سوختن، باعث شده افراد به دنبال مرکزی مطمئن برای تعمیر ظروف قدیمی خود باشند. به صورتی که با هزینه ای پایین و مدت زمان کوتاه بتوان از آنها مجددا در آشپزخانه استفاده کرد. مرکز تخصصی الو تفلون به عنوان بزرگترین مرکز خدماتی کشور در زمینه تعمیر و بازسازی ظروف آشپرخانه، این افتخار را دارد تا در این مقاله در مورد کم و کیف بازسازی ظروف مسی برای شما هموطنان عزیز اطلاعاتی را ارائه نماید. لطفا همراه ما باشید.

فواید استفاده از ظروف مسی در منزل

مس رسانای گرمایی بسیار عالی است و به همین دلیل ظروف مسی حرارت را خیلی خوب از خود منتقل می کنند و غذا به این طریق در آنها زودتر پخته می شود. رنگ زیبای مس باعث زیباتر شدن چیدمان غذا می شود و از این رو سینی، بشقاب، قندان و کاسه مسی در سفره آرایی میهمانی ها کاربرد زیادی دارند. ظروف مسی به دو روش دستی کوره ای وپرسی یا همان ماشینی ساخته می شود. عموما ظروفی که به روش دستی کوره ای وچکشی ساخته می شود از ضخامت بیشتری برخوردار است و سفید گری داخل ظروف از دوام بیشتر ی برخوردار است وغذا در آنها دیرتر می سوزد.

 

آیا استفاده از ظروف مسی بیماری زاست؟!

یکی از دغدغه های مهم مراجعان به مرکز تعمیر ظروف الو تفلون احتمال بیماری زا بودن ظروف خود است، که در مورد وسایل مسی هم کم و بیش به چشم میخورد. یکی از مضرات ظروف مسی اکسید شدن آنهاست و به همین دلیل پخت غذا در ظروف مسی قدیمی که لعاب ندارد توصیه نمی شود. مس قرمز به مرور زمان در مجاورت هوا اکسید می شود و به سبز خاکستری تغییر رنگ می دهد که برای سلامت مضر است. استفاده از ظروف مسی در صورتی مجاز است که توسط لایه ای از یک فلز دیگرمثل قلع ، استیل یا نیکل پوشانده شده باشند و به اصطلاح باید سفید شده باشد .

 

ظروف مسی سیاه شده را با بهترین روش سفید کنید

 

بهترین روش تعمیر و بازسازی ظروف مسی

پوشش ظروف مسی عموما در صورت تماس مداوم با قاشق فلزی یا ضربه خوردگی مستلزم تعمیر می شوند. همچنین این ظروف ممکن است تنها رنگ خود را از دست داده باشند و مقداری تیره بنظر برسند. برای این منظور ظروف مسی بعد از جرم گیری اولیه آماده پولیش و رنگ کاری می شوند که این مرحله به صورت پاششی و با ابزارآلات استاندارد انجام می گیرد. در ادامه نیز چنانچه مشتری تمایل به بازگرداندن رنگ طبیعی ظروف خود داشته باشد، با تمیز کردن کامل ظروف و اسیدشویی، رنگ اولیه آن ها برگردانده و احیا می شود. در نهایت نیز سطح داخل ظروف قلع کاری می شود تا سطح یک دست سفید بدست آمده، این ظروف را مثل روز اول نو و تازه جلوه دهد.

 

ظروف مسی سیاه شده را با بهترین روش سفید کنید

 

بازسازی با کیفیت ظروف آشپزخانه در مرکز الو تفلون

در حال حاضر تمامی خدمات ارائه شده در مرکز الو تفلون به عنوان بزرگترین مرجع تخصصی تعمیر ظروف آشپزخانه با استفاده از تجهیزات به روز و مواد اولیه با کیفیت انجام می گیرد تا ظروف تعمیر شده به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز باشد. اتفاقی که این مرکز را به عنوان پیشرو در خدمت رسانی در زمینه بازسازی انواع ظروف تفلونی، سرامیکی، مسی و چدنی معرفی کرده و امتیازات زیادی برای مشتریان به همراه داشته است. به طور مثال پروسه انجام سفارشات در مرکز الو تفلون در حال حاضر تنها ده الی دوازده روز کاری است و متقاضیان این امکان را دارند پیش از ارائه سفارش، با مشاورین فروش این مرکز نیز ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

خدمت دیگر مرکز الو تفلون برای مشتریان خود به ارائه خدمات از طریق نمایندگی ها مربوط می شود که در اغلب شهرهای ایران شروع به کار کرده اند و افراد برای ارتباط با آنها کار سختی پیش رو نخواهند داشت. به این صورت مشکل واسطه گری و سوداگری مراکز فاقد کیفیت رفع شده و افراد میتوانند بدون واهمه و نگرانی سفارشات خود را به این مرکز تحویل نمایند.

 

ارتباط با مرکز تخصصی اعمیرات ظروف الو تفلون

در پایان باید اشاره کنیم شماره تماس 09121065664 برای اطلاع رسانی در زمینه نحوه ارائه سفارشات، هزینه و به طور کلی مراحل انجام کار برای مشتریان عزیز در دسترس می باشد.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی