شمانیوز
شما نیوز

استقلال | بازیکنان استقلال

دلیل اصلی عدم کسر مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد

دلیل اصلی عدم کسر مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد

باشگاه استقلال فعلا موفق به ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو نشده است چرا که هیچ یک از بازیکنان استقلال قرارداد خود را کم نکرده اند.

به گزارش شمانیوز؛ بازیکنان استقلال ۳۰ تا ۴۰ درصد از بابت فصل گذشته طلبکار هستند و بابت این فصل هم ۱۰ درصد پول گرفته‌اند. شاید در چنین شرایطی این درخواست که قرارداد خود را کم کنید، غیرمعقول‌ترین درخواست از آنها باشد. نکته‌ای که علی خطیر، مدیر عامل باشگاه استقلال هم بدان اشاره کرد و به صراحت گفت: با این شیوه پرداختی طبیعی است بازیکنان استقلال قرارداد خود را کم نکنند!

گوستاوو هفته‌هاست با استقلال قرارداد بسته اما نمی‌تواند در ترکیب این تیم به میدان بیاید! سازمان لیگ به خاطر سقف قرارداد فعلا کارت بازی این بازیکن را صادر نکرده است. تنها راه صدور کارت این بازیکن این است که بازیکنان فعلی استقلال مبلغ قرارداد خود را کاهش دهند. در غیر این صورت ثبت قرارداد گوستاوو موجب عبور استقلال از سقف قرارداد می‌شود و آنوقت از استقلال هم امتیاز کسر خواهد شد.

علی خطیر وعده داد که در هفته جاری قرارداد گوستاوو ثبت خواهد شد اما فعلا در عمل هیچ‌یک از بازیکنان استقلال قرارداد خود را با وجود مصاحبه‌هایی که داشتند، کم نکرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی