شمانیوز
شما نیوز

کوکو سیب زمینی | راز خوشمزگی کوکو سیب زمینی

راز خوشمزگی کوکو سیب زمینی لو رفت | ترفند های مهم برای خوشمزه شدن کوکو سیب زمینی

راز خوشمزگی کوکو سیب زمینی لو رفت | ترفند های مهم برای خوشمزه شدن کوکو سیب زمینی

کوکو سیب زمینی غذای خوشمزه و پر طرفاری است. اگر میخواهید یک کوکو سیب زمینی عالی درست کنید ، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

به گزارش شمانیوز : یکی از غذاهای سنتی ایرانی کوکوسیب زمینی است. کوکو سیب زمینی یک غذای خوشمزه و لذیذ است. برای درست کردن کوکو سیب زمینی باید فوت و فن آن را بدانید. اگر می خواهید یک کوکو سیب زمینی خوشمزه و عالی درست کنید، همراه ما باشید. 

 

راز های خوشمزه شدن کوکو سیب زمینی

1- برای پف کردن کوکو سیب زمینی و برای این که یک کوکوی سیب زمینی ترد و پوک داشته باشید باید حتما تخم مرغ ها را در یک ظرف جداگانه خوب بزنید تا کاملا یکدست و صاف شوند. بعد از این که تخم مرغ ها را خوب هم زدید باید آن ها را به مایه کوکو اضافه کنید.

2- کوکو سیب زمینی با پنیر پیتزا طعم جذاب تری برای بچه ها خواهد داشت، پس می توانید مقداری پنیر پیتزا نیز در هر کوکو بریزید تا کوکو پنیری داشته باشید.

3- اضافه کردن اضافه کردن ½ قاشق چایخوری بیکینگ پودر به مواد کوکو سیب زمینی ترفندی است برای پخت کوکو سیب زمینی پف دار.

4- اضافه کردن سیر یا پودر سیر اختیاری است.

5- بهتر است برای تهیه کوکو سیب زمینی ابتدا سیب زمینی ها را بپزید.

6- می توانید در مایه کوکو سیب زمینی مقداری جعفری یا پیازچه تازه و ساطوری خرد شده بریزید.

7- می توانید برای خوش عطر شدن کوکو سیب زمینی از پودر آویشن نیز استفاده کنید.

8- اگر کوکو سیب زمینی با سیب زمینی خام تهیه می کنید، می توانید به آن مرغ پخته ریش ریش شده یا سبزی های معطر اضافه کنید اما افزودن این مواد به مایه کوکو تهیه شده با سیب زمینی پخته توصیه نمی شود.

9- در مورد وا رفتن کوکو سیب زمینی پرسیده بودید؛ خیلی وقت ها کوکو پس از پخت ترک برمی دارد و در هنگام جابجا کردن می شکند. علت این اتفاق مقدار کم تخم مرغ است اما باید مراقب باشید بیش از اندازه هم تخم مرغ استفاده نکنید زیرا در این صورت، بافت کوکو از میان می رود و شکل اسفنجی و کف آلود پیدا می کند.

10- خیلی ها به کوکو سیب زمینی، پیاز خام اضافه میکنند؛ پیشنهاد می کنیم در هنگام افزودن پیاز، آب آن را بگیرید زیرا باعث شل شدن کوکو و از بین رفتن بافت منسجم آن می شود. به علاوه، در مصرف پیاز نیز زیاده روی نکنید که این نکته خود یکی از چند راز وا نرفتن کوکو سیب زمینی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی