شمانیوز
شما نیوز

این پارک‌ها در تهران تعطیل شد

این پارک‌ها در تهران تعطیل شد

رئیس مرکز هماهنگی عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به بارش شدید باران، از تعطیلی 9 بوستان خبر داد.

به گزارش شمانیوز؛ پدرام قودجانی در این خصوص اظهار داشت:با توجه به هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور، امروز احتمال بروز سیل قابل توجهی وجود دارد. به همین علت به منظور حفظ جان شهروندان، تعدادی از بوستان‌ها امروز بسته خواهند شد.

وی ادامه داد:بوستان‌های نهج البلاغه در منطقه 2، تلو، یاس فاطمی، لویزان، بانوان و باغ پرندگان در منطقه 4، و جوانمردان، کوهسار و الهام در منطقه 5 امروز تعطیل هستند.

رئیس مرکز هماهنگی عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بیان کرد:همچنین تردد در روددره‌های دربند و دارآباد ممنوع است و شهروندان اجازه ورود به این مناطق را ندارند.

قودجانی به محدودیت تردد در برخی دیگر از بوستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت:محدودیت تردد در بوستان‌های جمشیدیه، روددره درکه، گلابدره، خرگوش‌دره، روددره فرحزاد، روددره کن و بوستان پلیس در منطقه 4 نیز اجرا خواهد شد.

وی از شهروندان خواست به علت شرایط جوی، از ترددهای غیرضروری به ویژه در بوستان‌ها و در کنار مسیل‌ها و نقاطی که سازه‌های ناپایدار دارند، پرهیز کنند و در صورت نیاز، ضمن حفظ هوشیاری از تجهیزات ایمنی ضروری استفاده نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی