شمانیوز
شما نیوز

نتیجه بازی

نتیجه بازی استقلال و السد + خلاصه فیلم بازی

نتیجه بازی استقلال و السد + خلاصه فیلم بازی

استقلال و السد در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا به مصاف هم رفته‌اند.

به گزارش شمانیوز: استقلال و السد در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا، در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم رفته اند.

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، سامان فلاح، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، دیدیر اندونگ، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب السد:
مشعل برشم، بوعلام خوخی، پدرو میگل، رومن سایس، پائولو اوتاویو، متئوس اوریبه، محمد کامارا، یوسف عطال، اکرم عفیف، گیلرمه و رافا موخیکا
سرمربی: فلیکس سانچز

گروه داوری: کیم جونگ هیوک / کمک ها: پارک کیونیونگ، ژانگ جونگپیل (هر سه از کره جنوبی)؛ داور چهارم: عمر مبارک الیعقوبی (عمان) / داور VAR: چائه سانگیئوپ، کمک داور VAR: لی سئول‌جی (هر دو از کره جنوبی)

لحظات حساس:

دقیقه ۴: ارسال کرنر اکرم عفیف به روی دروازه با ضربه سر خطرناک بوعلام خوخی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵: ارسال کرنر جلال الدین ماشاریپوف با ضربه سر خطرناک رامین رضاییان با فاصله اندک از بالای دروازه السد به بیرون رفت.

دقیقه ۷: روی یک ضدحمله سریع، بازیکنان السد توسط موخیکا صاحب فرصت شدند که با دخالت روزبه چشمی، توپ به سیدحسین حسینی رسید.

دقیقه ۱۳: ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر خطرناک گوستاوو بلانکو همراه شد که مشعل برشم سنگربان ملی پوش السد این توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۰: روی یک پاس در عمق زمینی به پشت مدافعان استقلال، رافا موخیکا صاحب توپ شد که ضربه او را سیدحسین حسینی راهی کرنر کرد. روی کرنر ارسالی اکرم عفیف به روی دروازه، سیدحسین حسینی با یک دفع توپ عجیب و غریب و اشتباه، توپ را وارد دروازه خودی کرد تا میزبان پیش بیفتد.

دقیقه ۳+۴۵: ارسال کرنر ابوالفضل جلالی با ضربه سر ایمان سلیمی همراه شد که مشعل برشم با واکنشی دیدنی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۴۷: شوت محمد کامارا از پشت محوطه جریمه را حسینی مهار کرد.

دقیقه ۵۲: روی اشتباه مرگبار روزبه چشمی، توپ به رافا موخیکا رسید که این بازیکن در موقعیت تک به تک قصد داشت حسینی را دریبل بزند ولی کاپیتان استقلال با واکنشی تماشایی تو را از آن خود کرد.

دقیقه ۵۵: این بار روی اشتباه سامان فلاح بود که موخیکا صاحب توپ شد که ضربه خطرناک او را حسینی با زیبایی مهار کرد.

دقیقه ۵۸: ارسال تماشایی رامین رضاییان به روی دروازه با تعلل بلانکو همراه شد و او نتوانست دروازه را باز کند.

دقیقه ۶۲: محمد کامارا با یک سرتوپ تماشایی، روزبه چشمی را از جریان بازی خارج کرد که شوت او را حسینی دفع کرد. در برگشت نیز شوت بازیکن السد را باز هم حسینی مهار کرد.

السد ۲ – صفر استقلال (دقیقه ۶۸: اکرم عفیف): پس از خطای پنالتی روزبه چشمی به روی اکرم عفیف، ستاره قطری خودش پشت توپ ایستاد و ضربه اش را به مرکز دروازه زد تا اختلاف افزایش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی