شمانیوز
شما نیوز

بارش باران

باران شدید در راه تهران است / تهرا در این روز ها بارانی خواهد شد

باران شدید در راه تهران است / تهرا در این روز ها بارانی خواهد شد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود موج جدید سامانه‌های برف و باران از امروز خبر داد و گفت: دمای هوا در اکثر نقاط کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش شمانیوز، صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود موج جدید سامانه‌های برف و باران از امروز (دوشنبه، ۷ آبان) در اکثر نقاط کشور خبر داد و گفت: امروز در نیمه غربی سواحل دریای خزر، شمال شرق کشور، ارتفاعات کرمان و سه شنبه در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

  فعالیت سامانه بارشی جدیدی که از امروز در کشور آغاز می‌شود، انتظار می‌رود در پی فعالیت این سامانه بارشی رگبار باران، رعد و برق در نواحی گرمسیر و وزش باد شدید موقت، کاهش دمای محسوس و بارش برف و مه در ارتفاعات و مناطق سردسیر نیز پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه داد: از فردا (سه‌شنبه، ۸ آبان) تا روز پنجشنبه (۱۰ آبان) در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایداری همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود که باعث افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

وی از ورود سامانه بارشی جدید از بعدازظهر پنجشنبه خبر داد و تاکید کرد: با ورود سامانه بارشی از جنوب کشور بارش‌ها در خوزستان و جنوب ایلام آغاز می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: آسمان تهران امروز صاف، کمی ابری و از بعدازظهر افزایش باد گاهی وزش باد شدید با کمینه ۱۰ و بیشینه ۱۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی