شمانیوز
شما نیوز

سهام عدالت

خبر خوب برای مردم / واریز سهام عدالت در این تاریخ

خبر خوب برای مردم / واریز سهام عدالت در این تاریخ

واریز سود سهام عدالت ناشی از عملکرد مالی سال ۱۴۰۱ شرکت‌ ها کماکان به سرانجام نرسیده است. گمانه زنی ها این طور مشخص می کند که دولت تصمیم دارد پیش از واریز سود سال ۱۴۰۲، وضعیت سود سال ۱۴۰۱ را تعیین کند. احتمالا دارندگان سهام عدالت ممکن است سه مرحله واریز سود سهام عدالت را تا پایان سال تجربه کنند.

به گزارش شمانیوز،  سارا سمیع شمس: واریز سود سهام عدالت در آبان ماه، زمزمه هایی است که اخیرا در سایت های خبری دست به دست می چرخد اما هیچکدام از مسئولان در بورس زمان دقیقی را برای آن اعلام نکرده اند. وعده واریز سود سهام عدالت در مرحله سوم از ابتدای سال، سریال ادامه داری شده است و تنها چیزی که مشاهده نمی شود، واریز آن است!

به همین بهانه خبرنگار بورس پایگاه خبری گسترش نیوز در این گزارش به بررسی همه جانبه حواشی مربوط به سهام عدالت پرداخته است که در ادامه می خوانیم.

سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی ها چقدر ارزش دارد؟

 ارزش سهام عدالت روزانه با توجه به معاملاتی که بورس در انتهای بازار همان روز داشته است، محاسبه می شود. پرتفوی سهام عدالت با توجه به اینکه چه سهام هایی در سبد سهام عدالت سهامداران وجود دارد، متغیر است و بنابراین میزان ارزش سهام عدالت هم با تغییرات جزعی همراه است.

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی در ۷ آبان ۱۴۰۳
امروز دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی با در نظر گرفتن تمامی افزایش سرمایه‌ های شرکت‌های بورسی به ۶ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۸۹۰ تومان رسید.
ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۷ آبان ۱۴۰۳
پس از اتمام معاملات امروز در بازار بورس ایران ۷ آبان ۱۴۰۳ ، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی برای دارندگان این سهام به ۷ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۵۳۵ تومان افزایش یافت. شما می‌توانید تعداد هر سهم از برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی خود را در جدول زیر مشاهده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی