مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا مدعی شد: ما دیگر حملات مداومی در داخل ایران برای تضعیف ارتش آنها انجام نمیدهیم، زیرا جنگ «خشم حماسی» تمام شده است.
به گزارش شمانیوز: وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد که عملیات موسوم به «خشم حماسی» علیه ایران به پایان رسیده است.
مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا مدعی شد: ما دیگر حملات مداومی در داخل ایران برای تضعیف ارتش آنها انجام نمیدهیم، زیرا جنگ «خشم حماسی» تمام شده است.
روبیو افزود: به عنوان بخشی از سیاست خارجی ما و به دلایل متعدد، به صورت علنی درباره این که آیا اسرائیل دارای سلاح هستهای است یا خیر، صحبت نمیکنیم.
او ادعا کرد: گفتگوها با ایران درباره غنیسازی اورانیوم و بحث ذخایر است.
.gif)


0 دیدگاه