سخنگوی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی درباره برگزاری کلاس های مدارس ارائه داده است.
با تصمیم جدید وزارت آموزش و پرورش، کلاسهای تمامی مقاطع تحصیلی تا پایان فروردین بهصورت مجازی برگزار میشود؛ در همین حال زمانبندی امتحانات و ثبت نمرات دانشآموزان نیز اعلام شده است.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: کلاسهای دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی تا پایان فروردین به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
علی فرهادی گفت: امتحانات دانش آموزان پایههای هفتم تا دهم از 9 خرداد آغاز میشود.
وی ادامه داد: مدارس فرصت دارند تا قبل از شروع امتحانات، تدریس کتابهای درسی را تکمیل کنند.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: معلمان مدارس ابتدایی موظفند که ثبت نمرات ارزشیابی توصیفی را از 9 خرداد آغاز کنند.
فرهادی در ادامه افزود: درباره زمان امتحانات نهایی پایههای یازدهم و دوازدهم، اطلاع رسانی خواهد شد.
.gif)


0 دیدگاه