تغییر ساعات کاری ادارات و بانک‌ها از پانزدهم فروردین ماه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: از تاریخ ۱۵ فروردین ماه، فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰لغایت۱۴:۳۰خواهد بود.
تغییر  ساعات کاری ادارات و بانک‌ها از پانزدهم فروردین ماه

محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران، با اشاره به ضرورت استمرار ارائه خدمات عمومی و حفظ امنیت و آرامش کارکنان نظام اداری تا زمان بازگشت شرایط کشور به حالت عادی، نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در استان تهران را تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.

استاندار تهران اظهار کرد: در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی دورکاری، فعالیت کلیه بانوان شاغل در استان تهران تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری خواهد بود.

عضو هیئت دولت افزود: فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه 15 فروردین‌ماه 1405 تا اطلاع ثانوی با حداقل 20 درصد کارکنان به صورت حضوری انجام خواهد شد.

تغییر ساعات کاری ادارات و بانک‌ها از پانزدهم فروردین ماه

آیا این خبر مفید بود؟