دمای تهران از ۴۰ درجه عبور میکند / دمای ۵۰ درجه در استانهای جنوبی محتمل است
بر اساس پیشبینیهای این سازمان، دمای هوا در تهران طی این دو روز به حدود ۴۰ درجه سانتیگراد یا بیشتر خواهد رسید. در مناطق جنوبی کشور از جمله ایلام، خوزستان و سایر نقاط گرمسیر، احتمال عبور دما از مرز ۵۰ درجه سانتیگراد نیز وجود دارد.
این سازمان همچنین اعلام کرد که از چهارشنبه تا جمعه، وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی در استانهای واقع در جنوب، جنوب غرب، مرکز و دامنههای جنوبی البرز پیشبینی میشود.
سازمان هواشناسی از شهروندان، بهویژه گروههای حساس، درخواست کرد در ساعات گرم روز از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کرده و تمهیدات لازم برای پیشگیری از گرمازدگی و آسیبهای مرتبط را اتخاذ کنند.
.gif)



0 دیدگاه