مهدی کاظمیان درپیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران و کارشناسان این حوزه در مناطق آزاد کشور، دستگاهها و سازمانها در استان گیلان و همه تلاشگران این حوزه تبریک گفت.
در شرایطی که عمر مدیریتی در حوزه روابط عمومی مناطق آزاد کشور معمولاً کوتاه و گاه به چند ماه محدود میشود، در منطقه آزاد انزلی الگویی متفاوت و تحسینبرانگیز از ثبات، تخصص و تداوم مدیریتی به ثبت رسیده است
مهدی کاظمیان سخنگوی منطقه آزاد انزلی از تحول بزرگ این منطقه در سه محور بندر، صنعت و گردشگری خبر داد و گفت: «انزلی در آستانه تبدیلشدن به قطب جدید ترانزیت، تولید صادراتمحور و گردشگری دریایی کشور است.»