شمانیوز
شما نیوز

حقوق معلمان

جزییات افزایش حقوق معلمان از زبان وزیر آموزش و پرورش

جزییات افزایش حقوق معلمان از زبان وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پروش گزارش های مهمی درباره افزایش حقوق معلمان و فرهنگیان ارائه داده است.

به گزارش شمانیوز :حقوق معلمان به مزایای مالی و اجتماعی اشاره دارد که به افرادی که در حوزه آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند، پرداخت می‌شود.حقوق معلمان به‌طور معمول بر اساس مقاطع تحصیلی، سنوات خدمت، و سطح تحصیلات معلم تعیین می‌شود. معمولاً معلمان با تحصیلات بالاتر و تجربیات بیشتر حقوق بیشتری دریافت می‌کنند.حقوق معلمان معمولاً بر اساس قوانین و مقررات خاص هر کشور یا منطقه محاسبه می‌شود و ممکن است شامل جدول‌های حقوقی مشخصی باشد که در آن حقوق معلمان بر اساس مقاطع تحصیلی و سنوات خدمت تعیین می‌شود.حقوق معلمان نه تنها به عنوان یک عامل اقتصادی، بلکه به عنوان یک عامل اجتماعی و فرهنگی نیز اهمیت دارد و تأثیر زیادی بر کیفیت آموزش و پرورش جامعه دارد.

کاظمی، وزیر آموزش و پرورش از افزایش فوق‌العاده ویژه فرهنگیان و خدمتگزاران خبر داد. وی گفت: مهر آرام و کم دغدغه‌ای با کمک همه همکاران آغاز کردیم. هیچ کلاسی نباید بدون معلم باقی بماند و کارگروهی با عنوان رصد، نظارت و استمرار ساماندهی نیروی انسانی برای مهر ۱۴۰۴ تشکیل شده است.

کاظمی افزود: باید سهم بودجه آموزش و پرورش از ۱۰.۱ درصد حداقل به ۱۵ درصد افزایش یابد، زیرا در تکالیف برنامه هفتم توسعه تکالیفی برای آموزش و پرورش مشخص شده که نیازمند بودجه بندی است. افزایش فوق العاده ویژه فرهنگیان و خدمتگزاران باید در دستور کار جدی باشد و برای آن بودجه لازم تدبیر شود.

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی