شمانیوز
شما نیوز

معرفی X55 پرو

نگاهی به خودرو X55 پرو | X55 پرو شیک‌ترین خودروی سال+ فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی خودرو X55 پرو می پردازیم.

نگاهی به خودرو X55 پرو | X55 پرو شیک‌ترین خودروی سال+ فیلم

به گزارش شمانیوز:خودرو X55 Pro یک خودروی بسیار عالی و پیشرفته است که با طراحی زیبا و خطوط داینامیک خود، همه نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. با موتور قدرتمند و عملکرد برتر، تجربه رانندگی شما با X55 Pro به یک سطح جدید خواهد رسید. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد X55 Pro می‌توان به سیستم های ایمنی پیشرفته، فضای داخلی آرام و راحت و فناوری‌های نوین متصل به اینترنت اشاره کرد. در کل، X55 Pro یک خودروی به روز و شیک است که به شما تجربه لذت بخشی را در هر سفر به ارمغان می‌آورد.در ادامه به بررسی بیشتر x55pro پرداخته ایم‌.

طراحی MVM x55

در نمای بیرونی ام وی ام ایکس ۵۵ پرو شاهد یک فیس‌لیفت نسبتا جزئی هستیم که مواردی مثل جلوپنجره، سپر جلو و چراغ‌های روز در آن دستخوش تحولات مثبت شده‌اند و ظاهر زیباتری نسبت به گذشته برای این محصول مدیران خودرو پدید آورده‌اند.

استفاده از نوارهای قرمز رنگ در بخش‌های مختلف بدنه جلوه­ای اسپرت و جوان‌پسندتر برای این کراس‌اوور کوچک خانوادگی رقم‌زده است. همچنین در نمای عقب نیز تحولاتی در قسمت زیر سپر عقب و گرافیک داخلی چراغ‌ها قابل مشاهده است.

بیشترین تغییر طراحی این خودرو به درون کابین آن برمی‌گردد؛ چرا که حالا از یک داشبورد کاملا جدید مشابه چری تیگو ۷ برای X55 pro استفاده شده که قطعا سرنشینان از دیدن آن درون کابین لذت بیشتری خواهند برد. نمایشگر بزرگ 10.25 اینچی به حالت ایستاده روی داشبورد شکوه خاصی دارد و استفاده از روکش‌های چرمی در قسمت میانی داشبورد، کیفیت کابین را نسبتا بالا برده است.

X55 پرو

همچنین به‌کارگیری نوارهای قرمز رنگ درون کابین نیز هماهنگی مناسبی با نمای بیرونی پدید آورده است. درون صندوق عقب این خودرو حدود ۳۷۰ لیتر فضا یافت می‌شود که البته برای خانواده‌های پرجمعیت کمی کوچک به نظر می‌رسد.

امکانات ام وی ام X55 پرو

شرکت مدیران خودرو سعی کرده تا با ارائه امکانات جدیدتر، سطح رفاه کاربران این محصول را به نسبت سال گذشته افزایش دهد. در این راستا نمایشگر 25/10 اینچی جدید به کابینه اضافه شده و از ترمز پارک برقی، اتوهلد و شیفتر تعویض دنده الکتریکی هم بهره برده شده است.

X55 پرو

فهرست کامل آپشن‌های ام وی ام X55 پرو نیز در ادامه به اطلاع رسیده است:

سانروف برقی، روکش صندلی چرمی، دوربین دید عقب، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، صفحه پشت آمپر دیجیتال به قطر ۷ اینچ، حالت رانندگی اکو و اسپرت، نمایشگر لمسی 25/10 اینچی با پورت‌های USB برای ردیف جلو و عقب، شش اسپیکر، سیستم هشدار فشار باد تایرها TPMS، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، اتولایت، چراغ‌های LED، ترمز ضد قفل ABS و EBD، ترمز پارک برقی، اتو هلد، سامانه کنترل کشش TCS و کنترل پایداری ESP، ترمز کمکی، چهار کیسه هوای جلو و جانبی جلو، تنظیم برقی شش حالته صندلی راننده به همراه تنظیم برقی گودی کمر، گرمکن صندلی‌های جلو، ورود و استارت بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک با پنل کنترل لمسی، نورپردازی داخلی ۷ رنگ و…

مشخصات فنی ام وی ام X55 پرو

چری تیگو 5x در سال ۲۰۱۷ وارد بازار چین شد و سپس توسط مدیران خودرو در سال ۱۳۹۸ با نام ایکس55 به دست مشتریان ایرانی رسید. این خودرو از همان ابتدا مثل دیگر کراس‌اوورهای چری به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز بوده و در نسخه پرو نیز همان موتور را به کار گرفته است؛ با این تفاوت که سطح توان خروجی آن نسبت به قبل افزایش پیدا کرده و حالا حدود ۱۵۶ اسب بخار قدرت به همراه ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور از درون این موتور بیرون کشیده خواهد شد.

همچنین گیربکس دوکلاچه جای خود را به جعبه دنده اتوماتیک سی وی تی ۹ سرعته مشابه نمونه موجود در چری آریزو ۶ سپرده است. ام وی ام ایکس ۵۵ پرو حدود ۱۴۳۹ کیلوگرم وزن دارد و گرچه در کاتالوگ رسمی مدیران خودرو از مواردی همچون شتاب صفر تا صد یا میانگین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حرفی به میان نیامده است، اما می‌شود حدس زد که شتاب صفر تا صد ام وی ام X55 پرو چیزی نزدیک به 11.5 ثانیه باشد و میانگین مصرف سوخت آن هم به احتمال قوی زیر ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied