شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

شماره تماس خریدار فرش در تهران

ویژگی های بسیاری جهت انتخاب بهترین خریدار فرش دستباف وجود دارد اما مهمترین آن ها منصف بودن شخص خریدار و ارایه قیمت مناسب می باشد.

شماره تماس خریدار فرش در تهران

 

شما می توانید با تماس با سمساری صابری فرش دستباف خود را با بالاترین قیمت طی زمانی کوتاه بفروشید. تماس با خریدار فرش دستباف و ماشینی: 09122981306

شماره تماس خریدار فرش در تهران – فروش فرش دستباف در تهران با بیشترین قمیت

ما در سمساری صابری آماده هستیم تا فرش دستباف شما را با بالاترین قیمت و سریع ترین زمان خریداری کنیم. همین الان تماس بگیرید. خریدار فرش با تضمین 100 %

آشنایی با واژه فرش

کلمه فرش در واقع واژه‌ای عربی است به معنای زمین و در زبان فارسی بیشتر معنای زیرانداز و کف‌پوش را انتقال می‌دهد از این رو قالی، قالیچه، گلیم، جاجیم، زیلو، پلاس و … هرکدام به نوعی فرش محسوب می‌شوند، اما در این میان چیزی که ما با عنوان فرش ایرانی از آن یاد می‌کنیم در واقع همان قالی است.

شاید اغلب افراد تفاوت بین فرش و قالی را ندانند اما همان‌طور که گفته شد فرش کلمه‌ای کلی است برای انواع زیرانداز در حالی که قالی زیرمجموعه فرش محسوب می‌شود و به فرش‌های پرزداری اطلاق می‌شود که ما آن‌ها را با نام فرش دستبافت و فرش ماشینی می‌شناسیم.

شماره تماس خریدار فرش در تهران – فروش فرش دستباف در تهران با بیشترین قمیت

آشنایی با طرح فرش در ایران

مجموعه وضع ظاهری فرش که عبارت از نقش ، رنگ‌آمیزی ، بافت ابعاد و تناسب این عوامل در متن و حاشیه می‌باشد طرح فرش را شامل می شود طرح فرش ایران آمیزه‌ای است از هنر و صنعت و معتقدات و فرهنگ ایرانی که طی قرون و اعصار شکل گرفته متجلی گشته تکمیل گردیده به اوج رسیده و به جهانیان به عنوان بارزترین نشانه ذوق و سلیقه و عصاره هنر مردم این مرز و بوم ارائه شده است.

سمساری خریدار فرش با بیشترین قیمت

اگر به دنبال یک سمساری خریدار فرش هستید که بتوانید فرش ماشینی یا دستباف خود را با یک قیمت بالا و خوب به فروش برسانید می توانید همین الان با امانت فروشی صابری تهران در تماس باشید. ما به شما مشاوره رایگان نیز خواهیم داد.

آدرس سایت : https://www.semsarietehran.com سمساری صابری

نکات خریداری فرش دستباف چیست؟

در صورتی که خریدار فرش دستباف هستین حتما به این نکات دقت نمایید:

رعایت بعضی اصول در رابطه با انتخاب فرش و دکوراسیون، علاوه بر آنکه نشانگر ذوق و سلیقه خریدار می باشد در دوام و پاکیزگی و نمود هرچه بیشتر فرش نیز تاثیر انکارناپذیری دارد. در این ارتباط باید عوامل رنگ، بافت و طرح فرش را مورد توجه قرار داد برای نمونه  فرش‌های کم دوام، ظریف، ابریشمی، قدیمی و عتیقه و یا زمینه روشن را نباید در اتاق نشیمن، نهارخوری و اتاق‌های کودکان قرار داد. مکان های مناسب برای این فرش ها همیشه اتاق‌های پذیرایی، خواب، کتابخانه و به طور کلی مکان‌های کم رفت و آمد است. فرش اتاق نهارخوری باید به اندازه‌ای باشد که پایه‌های صندلی‌های مستقر در اطراف میز نهارخوری کاملاً بر روی آن قرار داشته باشد. به عبارتی دیگر ابعاد فرش باید از هر طرف حداقل ۶۰ تا ۷۰ سانتی‌متر بزرگ‌تر از اندازه‌های میز نهارخوری باشد. در سالن‌های پذیرایی فرش مقابل مبل‌ها و کاناپه را به اندازه ای انتخاب می‌کنند که ضمن پوشش مساحت مور نظر مقداری از سطح آن نیز زیر پایه‌های مبل‌ها و کاناپه قرار گیرد.

توصیه‌ای دیگر این است که هیچگاه مساحت مقابل کاناپه و مبل‌ها را با یک جفت قالیچه مفروش ننمایید که از لحاظ زیبایی تاثیر نامطلوب و ناخوشایندی دارد. به جای مفروش نمودن اتاق خواب با یک تخته فرش بزرگ که اجباراً قسمت‌هایی از آن زیر تخت خواب می‌رود توصیه می‌شود از چند تخته قالیچه کوچک و پاتختی ترجیحاً رنگ‌های روشن استفاده کنید. عامل طرح در انتخاب فرش برای محل های مورد نظر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است به عنوان چند اصل کلی می‌توان گفت که در منازل و محل‌هایی که با مبلمان استیل تزئین شده باشند، طرح های گلدار و همچنین فرش هایی با طرح های هندسی و در آپارتمان‌ها و ساختمان‌هایی که مبلمان آن‌ها از نوع مدرن می باشد فرش‌هایی با طرح‌های هندسی و شاخه شکسته جلوه و زیبایی بیشتری دارند. فرش‌های ترنج دار در سالن‌های پذیرایی و در محل‌هایی که نقش ترنج آن در معرض دید کامل باشد و قالی‌های با نقش سرتاسری یا افشان در سالن‌های نهارخوری و پذیرایی و نشیمن و کتابخانه جلوه بهتری دارند.

*این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی