شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

مناسب ترین جاروبرقی برای محیط های تجاری و صنعتی

مناسب ترین جاروبرقی برای محیط های تجاری و صنعتی

برای اینکه در کارگاه و واحد صنعتی خود عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشید باید در اولین مرحله محیط اطراف شما تمیز باشد. کاملا واضح است که برای این کار نیاز به یک جاروبرقی تجاری دارید. اما از کجا بدانیم مناسب ترین جاروبرقی برای محیط های تجاری و صنعتی کدام است؟

برای اینکه در کارگاه و واحد صنعتی خود عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشید باید در اولین مرحله محیط اطراف شما تمیز باشد. کاملا واضح است که برای این کار نیاز به یک جاروبرقی تجاری دارید. اما از کجا بدانیم مناسب ترین جاروبرقی برای محیط های تجاری و صنعتی کدام است؟

مناسب ترین جاروبرقی برای محیط های تجاری و صنعتی کدام است؟

جاروبرقی صنعتی علاوه‌بر نظافت ساده، کاربردهای خوب دیگری نیز دارد. آن‌ها انواع متفاوتی دارند و هرکدام برای کاربردهای خاص و کاملا هدفمند طراحی و تولید شده‌اند. حالا اینکه بین این مدل‌ها کدام را انتخاب کنیم نیز در ادامه مطلب متوجه خواهید شد. بیایید قبل‌از آن نام انواع این جاروبرقی صنعتی را مرور کنیم.

جاروبرقی مدل آب و خاک، تجاری، تک‌فاز فشرده، تک‌فاز سنگین (تخصصی)، 3 فاز (دائم کار)، 3 فاز پر‌قدرت، روغن و تراشه، گرد‌و‌غبار و بازیابی ضایعات که هرکدام کار خاصی را انجام می‌دهند. اما بهتر است قبل‌از خرید چند سوال را جواب دهیم تا متوجه شویم که دقیقا چه انتظاراتی از جاروبرقی صنعتی داریم و مناسب ترین جاروبرقی برای محیط های تجاری و صنعتی برای ما چه مدلی است.

آیا می‌خواهید پودرهای بسیار ریز و خطرناک محیط صنعتی را با جاروبرقی تمیز کنید یا برای این کار ابزار دیگری را تهیه کرده‌اید؟ جاروبرقی باید آب را جمع کند؟ آیا وسیله باقی‌مانده‌های داغ یا خاکستر را نیز باید جمع کند؟

از سوال آخر تعجب نکنید. بله؛ درست است. با جاروبرقی صنعتی می‌توانید وسایل باقی‌مانده داغ یا خاکستر را جمع‌آوری کنید. البته باید مدل مخصوص آن را بخرید. آن‌ها تا دمای بالای 200درجه سانتی‌گراد مقاوم بوده و مناسب مکان‌های داغ مانند نانوایی هستند و برای تمیز‌کردن انواع پسماند و داخل فر به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

نکات مهم در انتخاب مناسب ترین جاروبرقی برای محیط های تجاری و صنعتی

نکات مهم در انتخاب مناسب ترین جاروبرقی برای محیط های تجاری و صنعتی

در این قسمت می‌خواهیم نکات مهم در انتخاب جاروبرقی مناسب و کارآمد را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

نشان استاندارد

با توجه به اینکه جاروبرقی‌ آب و خاک صنعتی قابلیت جمع‌آوری زباله‌های خشک و تر را دارد و در محیط‌های پر‌خطر استفاده می‌شود نشان استاندارد کاملا اصالت و کیفیت کالا را برای خریدار تضمین می‌کند. چون خرید این وسیله با نشان استاندارد از بروز حوادث جلوگیری می‌کند و خسارات هنگفتی به مالک وارد نمی‌کند. پس با نشان استاندارد می‌توانید کاملا از بابت سلامت محیط کار خود مطمئن باشید.

گرفتن نشان استاندارد شرایط بسیار سخت‌گیرانه‌ای مانند تاسیس آزمایشگاه کنترل کیفی در کارخانه و استخدام مدیر کنترل کیفی توانمند دارد که معمولا فقط کارخانه‌هایی که مناسب ترین جاروبرقی برای محیط های تجاری و صنعتی و خانه را می‌سازند می‌توانند مراحل آن را طی کنند.

فیلتر جاروبرقی

فیلتر جاروبرقی نقش مهمی در طول عمر و کارآمد‌بودن آن دارد. چون اگر فیلتر جنس ضعیفی داشته باشد با عبور گرد‌و‌غبار از آن خراب می‌شود و به‌مرور زمان تاثیرات منفی روی موتور می‌گذارد. بهترین جاروبرقی‌های صنعتی فیلتری از جنس نمد دارند که قابل شست‌و‌شو هستند و مانع رسیدن گرد‌و‌غبار به داخل محفظه و آسیب رساندن به موتور می‌شوند.

کالسکه جاروبرقی

کالسکه چرخی است که جاروبرقی روی آن قرار می‌گیرد و با آن جا‌به‌جا می‌شود. معمولا جنس آن از فلز یا پلاستیک فشرده است. اما شرکت‌هایی که مناسب ترین جاروبرقی برای محیط های تجاری و صنعتی را تولید می‌کنند بیشتر از کالسکه‌های فلزی استفاده می‌کنند که مقاومت بیشتری دارد.

خدمات پس‌از فروش و گارانتی

یکی دیگر از ویژگی‌های برندهایی که مناسب ترین جاروبرقی برای محیط های تجاری و صنعتی را تولید می‌کنند خدمات پس‌از فروش است. در حقیقت این ویژگی وجه تمایز برند خوب و با‌کیفیت با سایر برندها محسوب می‌شود. چون بعداز خراب‌شدن جاروبرقی شرکت‌های معتبر پاسخگوی مشتری خواهند بود.

دسته‌بندی انواع جاروبرقی صنعتی

به‌طور کلی مشخصات فنی دستگاه و کاربردهایش در تعیین نوع دسته‌بندی آن تاثیر دارد. ویژگی‌هایی مانند نوع انرژی مصرفی، حجم مخزن زباله، نوع و تعداد موتور، نوع زباله قابل مکش، نوع اتصالات و محل کاربرد نیز موثر هستند که در ادامه آن‌ها را دقیق‌تر بررسی می‌کنیم.

  • گنجایش مخزن زباله: حجم مخزن زباله می‌تواند از کوچک یعنی 5 لیتر تا متوسط یعنی 100 تا 200 لیتر و بزرگ یعنی 1000 تا 2000 لیتر باشد. حجم مخزن به سایز دستگاه نیز مرتبط است و با آن ارتباط مستقیم دارد.
  • نوع اتصالات: ازنظر اتصالات جاروبرقی‌ها از 3 دسته صنعتی، نیمه‌صنعتی و خانگی تشکیل می‌شوند.
  • نوع موتور: این ویژگی نیز جاروبرقی را به 3 دسته دائم کار، توربینی و کلکتوری تقسیم می‌کند.
  • محل کاربرد: این شاخص یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها است که در انتخاب جاروبرقی صنعتی جزء معیارهای اساسی محسوب می‌شود. در این دسته جاروبرقی از انواع مختلفی مانند جاروبرقی ضد‌احتراق، دائم‌به‌کار، ضد‌انفجار و کارواش تشکیل می‌شود.
  • نوع انرژی مصرفی: جاروبرقی‌های صنعتی با توجه به نوع انرژی مصرفی به 4 گروه برقی، دیزلی، گازی و بادی تقسیم می‌شوند. همچنین مدلی که از برق برای تامین انرژی استفاده می‌کند از 2 گروه تک‌فاز و 2 فاز تشکیل می‌شود.

برند کسری، بهترین مرجع برای خرید مناسب ترین جاروبرقی برای محیط های تجاری و صنعتی

دسته‌بندی انواع جاروبرقی صنعتی

در حقیقت شما مناسب ترین جاروبرقی برای محیط های تجاری و صنعتی را می‌توانید در برند کسری پیدا کنید. برندی که موتور قدرتمند، سیستم فیلتراسیون کارآمد، قیمت رقابتی، قدرت مکش، طراحی ارگونومیک، مخازن بزرگ و مهم‌تر از همه، ضمانت طولانی آن مثال‌زدنی است. دقیقا تمام آن چیزی را که لازم دارید می‌توانید در این برند پیدا کنید.

برند کسری انواع جاروبرقی‌های صنعتی را با مرغوب‌ترین مواد اولیه و در نوع یک موتوره، 2 موتوره و 3 موتوره تولید می‌کند. این وسیله کاربردهای متفاوتی مانند جاروبرقی کارخانه‌ها، هتل‌ها، مدارس، ادارات، بیمارستان‌ها، محل‌های ساخت و ساز و انبارها دارد. در هر شغلی که هستید با جاروبرقی کسری در تمیز‌بودن محیط حرف اول را بزنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم ویژگی‌های مناسب ترین جاروبرقی برای محیط های تجاری و صنعتی را به شما معرفی کنیم. جاروبرقی‌های صنعتی برند کسری یک انتخاب کاملا مطمئن است که با تولید طیف گسترده‌ای از محصولات با‌کیفیت هیچ جای تردیدی برای خریداران باقی نمی‌گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برند به آدرس https://kasra.co.com/ مراجعه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی