شمانیوز
شما نیوز

اقدامات بیمه البرز در مسیر دیجیتالی کردن فعالیت ها

اقدامات بیمه البرز در مسیر دیجیتالی کردن فعالیت ها

قائم مقام شرکت بیمه البرز به تشریح اقدامات این شرکت در راستای دیجیتالی کردن فعالیت ها در نمایشگاه الکامپ پرداخت.

به گزارش خبرنگار شمانیوز، غلامرضا عزیزی با اشاره به فعالیت های این شرکت در راستای نوآوری در صنعت بیمه گفت: فناوری شرکت در بیمه البرز مسیر خودش رو پیدا کرده و بر روی برنامه‌هایی که برای سال 1403 در نظر گرفتیم، امیدوار به پیاده سازی استراتژی مناسب برای تحقق این اهداف هستیم.

وی با تاکید بر آن که بحث فناوری جز لاینفک همه صنایع به خصوص صنعت بیمه بوده و استفاده از فناوری برای ما مهم است، تصریح کرد: به عنوان نمونه یکی از محصولات ما به تبع بکارگیری اپلیکیشن یاقوت به ویژه در بخش خسارت است که از این سامانه، انجام امور برای بیمه گزاران تسهیل و تسریع شده است.

به گفته عزیزی، به واسط سامانه ایجاد شده، بیمه گزاران می‌توانند خسارات خود را در کم ترین زمان ممکن دریافت کنند ضمن آن که استقبال بسیار خوبی از اپلیکیشن یاقوت صورت گرفته و خدمات خوبی در این زمینه اعطا شده است.

وی همچنین یادآور شد: کیفیت کار، در پرداخت خسارت آسان و در کم ترین زمان ممکن است که به واسطه کار فنی کارشناسان این شرکت، مورد استقبال بیشتری نیز قرار خواهد گرفت.

عزیزی اظهارداشت: به هر حال باید به سمت دیجیتالی شدن در تمامی امور پیش رفت و البته که قبل از آن باید زیرساخت آن فراهم گردد. در یکسال اخیر به اندازه سالیان زیادی کار صورت گرفته است.

وی با تاکید بر آن که برای رسیدن به پرتفوی مورد نظر باید حتما از بخش فناوری کمک گرفته شود افزود: در بخش فروش، مصمم هستیم تا بخش فروش شرکت، علیرغم فروش سنتی، بتوانند فروش آنلاین و با استفاده از فناوری روز دنیا هم انجام دهند چرا که نسل جدید در حال حاضر تمایل دارد تا بیش تر اقلام خود را از طریق خرید آنلاین انجام دهد و برای همین باید بستر مناسبی برای این امر فراهم گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی