شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ

فال حافظ روزانه / فال حافظ فردا سه شنبه 16 مرداد 1403 را اینجا بخوانید

فال حافظ روزانه / فال حافظ فردا سه شنبه 16 مرداد 1403 را اینجا بخوانید

حافظ، این شاعر بزرگ ایرانی، همیشه منبعی از الهام و راهنمایی برای ایرانیان بوده است. در هر روزی از سال، افراد با باز کردن دیوان حافظ، به دنبال پیام‌های ویژه و الهام‌بخش برای زندگی خود هستند. برای امروز سه‌شنبه ۱۶ مرداد، فال حافظ بر اساس ماه تولد می‌تواند راهگشای شما در مسیر زندگی باشد.

 

به گزارش شمانیوز : در هر روزی از سال، افراد با باز کردن دیوان حافظ، به دنبال پیام‌های ویژه و الهام‌بخش برای زندگی خود هستند. برای امروز سه‌شنبه ۱۶ مرداد، فال حافظ بر اساس ماه تولد می‌تواند راهگشای شما در مسیر زندگی باشد.

فروردین:  

*شعر:*  

"صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد  

بنیاد مکر با فلک حقه باز کرد"

*تفسیر:*  

فروردینی‌های عزیز، امروز شاید با مکر و حیله‌هایی روبرو شوید. اشعار حافظ به شما یادآوری می‌کند که با درایت و هوشمندی می‌توانید این موانع را پشت سر بگذارید. از صداقت و انصاف خود در مواجهه با مشکلات استفاده کنید.

اردیبهشت:  

*شعر:*  

"هر آن که جانب اهل وفا نگه دارد  

خداش در همه حال از بلا نگه دارد"

*تفسیر:*  

اردیبهشتی‌ها، امروز نیکویی و وفاداری شما به دیگران مورد توجه قرار خواهد گرفت. حافظ به شما نوید می‌دهد که خداوند همیشه نگهبان شما خواهد بود اگر دل به محبت و وفا بسپارید. از روابط صمیمی خود لذت ببرید و به آن‌ها احترام بگذارید.

خرداد:  

*شعر:*  

"چو گل هر دم به بویت جامه در تن  

کنم چاک از گریبان تا به دامن"

*تفسیر:*  

خردادی‌های پرانرژی، امروز عشق و شور زندگی در شما بیدار خواهد شد. حافظ شما را به عشق ورزیدن و زندگی با شور و نشاط دعوت می‌کند. این انرژی مثبت را در کارها و روابط خود به کار بگیرید.

تیر:  

*شعر:*  

"صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت  

ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت"

*تفسیر:*  

تیرماهی‌های حساس، امروز ممکن است کمی احساس غرور یا ناز داشته باشید. حافظ به شما یادآوری می‌کند که همیشه تواضع را در زندگی رعایت کنید. به یاد داشته باشید که همه چیز گذراست و سادگی و فروتنی ارزش‌های بالایی دارند.

مرداد:  

*شعر:*  

"دوش می‌آمد و رخساره برافروخته بود  

تا کجا باز دل غمزده‌ای سوخته بود"

*تفسیر:*  

مردادی‌های شجاع، امروز با احساساتی پرشور و گاهاً پیچیده روبرو خواهید شد. این اشعار به شما یادآوری می‌کند که احساسات عمیق خود را بپذیرید و از آن‌ها برای رشد شخصی استفاده کنید. به گذشته به عنوان درسی برای آینده نگاه کنید.

شهریور:  

*شعر:*  

"بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنوم  

شادی آورد گل و باد صبا شاد آمد"

*تفسیر:*  

شهریوری‌های دقیق، امروز خبری خوشحال‌کننده در انتظار شماست. این اشعار نشان‌دهنده تغییرات مثبت در زندگی شماست. از این فرصت‌ها بهره‌برداری کنید و از لحظات خوب لذت ببرید.

مهر:  

*شعر:*  

"حال دل با تو گفتنم هوس است  

خبر دل شنفتنم هوس است"

*تفسیر:*  

مهری‌های مهربان، امروز روزی است که باید به احساسات خود توجه کنید. حافظ به شما توصیه می‌کند که احساسات و خواسته‌های خود را بیان کنید و به دنبال ارتباط صمیمی با دیگران باشید. این کار می‌تواند به بهبود روابط شما کمک کند.

آبان:  

*شعر:*  

"واعظان کین جلوه در محراب و منبر می‌کنند  

چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند"

*تفسیر:*  

آبانی‌های پرشور، امروز با تضادها و دوگانگی‌های زندگی روبرو خواهید شد. حافظ به شما یادآوری می‌کند که صداقت را در زندگی خود حفظ کنید. به دنبال حقیقت باشید و از دورویی پرهیز کنید.

آذر:  

*شعر:*  

"دوش دیدم که ملائک در میخانه زدند  

گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند"

*تفسیر:*  

آذری‌های خردمند، امروز روزی پر از الهام و خلاقیت است. حافظ شما را به پیگیری ایده‌های جدید و جستجوی معنا در زندگی دعوت می‌کند. اجازه دهید ذهن باز و خلاقیت شما را به سمت تجربیات جدید هدایت کند.

دی:  

*شعر:*  

"به یادگار در این خاک طی کنیم ایام  

غبار راه ندامت به آب دیده شوید"

*تفسیر:*  

دی‌ماهی‌های مقاوم، امروز ممکن است با احساسات ندامت و پشیمانی روبرو شوید. حافظ به شما یادآوری می‌کند که گذشته را پشت سر بگذارید و با امید به آینده نگاه کنید. از تجربیات گذشته برای بهبود خود استفاده کنید.

بهمن:  

*شعر:*  

"حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست  

باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست"

*تفسیر:*  

بهمنی‌های آزاداندیش، امروز به شما یادآوری می‌شود که زندگی فراتر از مادیات و مسائل دنیوی است. حافظ به شما توصیه می‌کند که به معنای عمیق‌تر زندگی فکر کنید و به دنبال معنویت و آرامش درونی باشید.

اسفند:  

*شعر:*  

"چو پرده‌دار به شمشیر می‌زند همه را  

کسی مقیم حریم حرم نخواهد ماند"

*تفسیر:*  

اسفندی‌های احساسی، امروز با ناپایداری و تغییرات زندگی روبرو خواهید شد. حافظ به شما یادآوری می‌کند که هیچ چیزی در زندگی دائمی نیست. با پذیرش تغییرات، می‌توانید به آرامش بیشتری دست یابید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی