شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد

فال ابجد فردا یکشنبه 18 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

فال ابجد  فردا یکشنبه 18 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال ابجد فردا یکشنبه 18 شهریور ماه سال 1403 بر اساس ماه تولدتان را بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال ابجد یک روش باستانی برای پیشگویی و تفسیر رویدادها است که بر اساس حروف الفبای فارسی و معانی عددی آن‌ها بنا شده است.در فال ابجد، هر حرف از الفبا به یک عدد خاص مرتبط است و با ترکیب این اعداد، می‌توان به بینش‌های جدیدی درباره مسائل مختلف زندگی دست یافت.فال ابجد به عنوان یک ابزار معنوی و خودشناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیاری از افراد برای دریافت راهنمایی و الهام به آن مراجعه می‌کنند.فال ابجد علاوه بر جنبه پیشگویی، به فرد کمک می‌کند تا با تفکر در مورد انتخاب‌ها و مسیرهای زندگی خود، تصمیمات بهتری بگیرد.

متولدین فروردین

ابجد فال شما: د ج د

تعبیر: به زودی از نظر مالی در موقعیت خوبی قرار می گیرید و اگر ضرر و زیانی عایدتان شده دوباره آنها را جبران خواهید کرد. خبرهایی به دستتان میرسد که شما را از غم و اندوه می رهاند. به وصال یار خواهید رسید و مرادتان حاصل می‌شود. بخت و اقبالی خوب در انتظارتان است پس نگرانی به دل راه ندهید. در مورد مسئله ای کاری یا مالی راحتان را از دیگران جدا خواهید کرد، نگران نباشید برنده این بازی شما هستید. یک تصمیم گیری مهم را بیش از این به تعویق نیندازید و دست دست نکنید. پیشنهاد مهمی به شما می شود که بسیار وسوسه کننده است، انجام هر کاری بدون در نظر گرفتن عواقب آن اشتباه است.

 متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ج د ج

تعبیر: مقصودتان حاصل می‌شود اما فقط با همت و تلاش پس تنبلی نکنید و دست به کار شوید. ممکن است شیئی با ارزش را از دست داده باشید اما به زودی آن را خواهید یافت. صبور باشید و سعی کنید تا از نصایح بزرگتر هایتان استفاده کنید زیرا راه سعادت را نشان میدهند. صبور باشید هنگام عصبانیت هرچه از ذهنتان گذشته به زبان نیاورید، این کار در جمعی خجالت زده تان می کند. نامه ای دریافت می کنید که در تازه ای را به رویتان می گشاید. در مورد رابطه عاطفی و مسائل پیش آمده بهتر است روی خواسته تان بایستید و این بار کوتاه نیایید، حق با شماست.

متولدین خرداد

ابجد فال شما: آ ج د

تعبیر: فردی بد ذات در اطرافتان وجود دارد که اگر از او دوری نکنید آسیب و ضرری فراوان خواهید دید. برای از دست دادن عشقی در رنج و اندوه به سر می برید اما باید به خداوند توکل کنید تا فرد بهتری را برایتان قرار دهد. مالی به دستتان میرسد که شما را از فقر اقتصادی نجات خواهد داد اندکی صبور باشید. با خواهش و التماس و زور و زر نمی توانید دل کسی را بدست بیاورید، پافشاری بی مورد شما وقت تلف کردن و از دست دادن فرصت های دیگر است. حواستان به اطرافیان و نزدیکانتان باشد، کاری را که از دستتان بر می آید دریغ نکنید. این روزها بی صبرانه منتظر تماس شخصی هستید، این انتظار کلافه تان کرده.

متولدین تیر

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: مقصودتان حاصل می‌شود و به آرزوهایتان دست پیدا می کنید. اگر قصد دارید تا معاملاتی را آغاز نمایید بسیار مراقب باشید و شرکایتان را با احتیاط انتخاب نمایید سود و منفعتی از یک سفر برای تان حاصل می شود و به سعادت خوشبختی می رسید. این روزها می گذرد، کاری نکنید که پشیمان بشوید. روزهای سخت را پشت سر می گذارید اما یادتان باشد که هر کس خودش تصمیم می گیرد چطور زندگی کند. حالا وقت آن است تا یک بار دیگر مسیری را که پیموده اید از نظر بگذرانید تا هرچه بهتر ایراد های کار را پیدا کنید. از عشق یک طرفه بپرهیزید.

 متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ج د

تعبیر: فردی قصد دارد تا با حرف های نابجا به شما آسیب برساند در مقابلش ایستادگی کنید. تکیه ی شخصی به شماست پس به زیر پر و بالش را بگیرید و پشتش را خالی نکنید. در نمازهایتان کاهلی نورزید. ممکن است بدشانسی به شما روی بیاورد اما خیلی زود از زندگیتان خارج میشود. این اواخر بر اثر فشارهای مختلف خیلی زود عصبانی می شوید و از کوره در می روید، این راه حل خوبی برای روبرو شدن با مشکلاتتان نیست. بر سر مسئله ای با دوستی دچار اختلاف می شوید، خوب است که به او نیز اجازه اظهار عقیده بدهید و در فضایی آرام و با گفتگویی سازنده مشکل را حل کنید.

 متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج د ج

تعبیر: فردی برای آینده شما بسیار نگرانی دارد پس سعی کنید تا به حرفهایش گوش فرا دهید. اهدافتان را میسر می کنید اما با کوشش و تلاش فراوان. فال خوبی دارید و زندگی سعادتمندی در انتظارتان خواهد بود به زودی به مراد دل می رسید. مسئله ای که برای شما اهمیت زیادی دارد برای طرف مقابلتان حائز اهمیت نیست و همین موضوع باعث اختلاف خواهد شد. یک گرفتاری مالی برطرف خواهد شد. برای رسیدن به نیتتان یک قدم بیشتر فاصله ندارید، نا امید نباشید. این روزها بهتر است حواستان به همسایه تان باشد.

متولدین مهر

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر: طالعت خوب نیست. افکار بیهوده را از ذهن خود خارج کنید تا بتوانید به هدف و خواسته های قلبی تان برسید و موفقیت را در زندگی به دست بیاورید،، در زندگی شخصی به شما پیشنهاد های نادرستی می دهد سعی کنید؛ قبول نکنید که برایتان مشکلات بزرگی به وجود می آورد و شما را به شکست و نابودی مواجه می کند. برای رفع مشکلاتتان غرور را کنار بگذارید و از شخصی کمک بخواهید، روزی هم دیگران از شما درخواست کمک خواهند کرد. کاری را صرفا برای دلتان انجام می دهید، در زمینه این کار روز به روز پیشرفت خواهید کرد. خبری می شنوید که باورش برایتان مشکل است. در رابطه احساسی تان به نفعتان است که میانه رو باشید.

 متولدین آبان

ابجد فال شما: آ د آ

تعبیر: به مراد دل خود خواهید رسید و موفقیت و سربلندی را در زندگی به دست خواهید آورد بهتر است؛ ناراحتی به دل خود راه ندهید، اگر قصد ازدواجی را دارید به زودی این ازدواج سر خواهد گرفت و برای تان مبارک بوده است،، شادی و نشاط را در زندگیتان سرازیر می کند و شما را به هدفتان می رساند. از اینکه کاری را برای اولین بار انجام دهید نترسید، شما به راحتی از پس این کار بی می آیید، چشمتان به آینده باشد. برای دفع شری خیرات بدهید. از رفتار شخصی در اطرافتان متعجب می شوید، او را قضاوت نکنید شما از مشکلات دیگرانبی خبرید، بهتر است کمی به خودتان و او فرصت بدهید.

 متولدین آذر

ابجد فال شما: ب د د

تعبیر: طالعت خوب نیست. با غلبه کردن بر مشکلات زندگی خود می توانید آینده تان را به خوبی و خوشی بسازید و شادمانی را به دست بیاورید،، سعی کنید؛ دست به کارهای نادرستی در زندگیتان نزنید که برایتان مشکلات بزرگی در آینده به وجود می‌آورد و شما را به نابودی می رساند. خبری شنیده اید که ترس به دلتان انداخته، در این مورد با دیگران مشورت کنید. دست روی دست گذاشتن و فکر و خیال فقط به هدر رفتن امروزتان ختم می شود هرچه زودتر شخصی حسود با افکار منفی و بدبینانه را از خود دور کنید و با اراده محکم و اتکا به خودتان به سمت اهدافتان گام بردارید.

متولدین دی

ابجد فال شما: د د ج

تعبیر: احساس ناراحتی و ناامیدی در زندگیتان می کنید به زودی مشکلات از سر راهتان برداشته می‌شود و موفقیت شامل حالتان می شود،، بهتر است مراقب خود در زندگی باشید زنی با صورت گندمگون و قدی کوتاه در صدد شماست که برایتان مشکلات بزرگی در آینده به وجود بیاورد. برای بهتر کردن اوضاع هنوز فرصت دارید. بیش از پیش مقرراتی و سختگیرانه رفتار می کنید، به طوری که نزدیکان و دوستانتان را مضطرب و متعجب می کنید. مسئله ای بسیار ناراحتتان کرده، غصه خوردن و زانوی غم به بغل گرفتن هیچ مشکلی را حل نمی کند، امیدتان را از دست ندهید.

 متولدین بهمن

ابجد فال شما: د آ ب

تعبیر: طالعت روشن است. غم و اندوه از زندگی تان خارج خواهد شد و موفقیت و سربلندی برای تان در زندگی سرازیر می شود سعی کنید؛ از مشکلات نهراسید و با شجاعت به سمت موفقیت راهی شوید،، اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید به انجام برسانید که برایتان موفقیت آمیز بوده است. کاری را انجام داده اید که نتیجه اش با آنچه انتظار داشته اید فاصله دارد، استرس را از خود دور کنید. مدتهاست که به فکر سفر هستید، آیا همسفرتان را برای این سفر به درستی انتخاب کرده اید؟ بهتر است قبل از عملی کردن آنچه در سر دارید به پاسخ این سوال خوب فکر کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید.

متولدین اسفند

ابجد فال شما: آ د ب

تعبیر: طالعت نیک است. خیر و برکت در زندگیتان سرازیر می شود شما به زودی و موفقیت و سربلندی خواهید رسید،، و مقامات بالا را در آینده به دست می آورید سعی کنید؛ نگران نباشید و هیچگاه احساس ناامیدی در خود ایجاد نکنید،، به زودی گشایش بزرگ در زندگی تان رخ خواهد داد. به شخصی در خرید یا تهیه چیزی کمک خواهید کرد که خیرش بعدا به خودتان خواهد رسید. شخصی در اطرافتان بیمار است، بهبود پیدا می کند خودتان را نبازید و دست و پایتان را گم نکنید. برای پذیرفتن دعوتی بهتر است عجله نکنید و به عواقب رفتنتان فکر کنید، پشیمان نمی شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی