شمانیوز
شما نیوز

حسن یزدانی

سنگ بزرگ جلو پای حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان/ حسن یزدانی به المپیک می رود؟

سنگ بزرگ جلو پای حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان/ حسن یزدانی به المپیک می رود؟

رقابت های کشتی آزاد رنکینگ مجارستان برگزار شد و حسن یزدانی همراه با هفت نماینده دیگر ایران در این رقابت ها رقبای خود را شناختند.

به گزارش شما نیوز؛ حسن یزدانی، یک کشتی‌گیر ایرانی با وزن 86 کیلوگرم است. حسن یزدانی در سال 1373 به دنیا آمده است. حسن یزدانی تازه ازدواج کرده است. حسن یزدانی همواره به عنوان یکی از قهرمانان محبوب کشورمان در ذهن ما جا افتاده است. اما این بار، با ظاهر لوکس خود، توانسته است تحسین و علاقه‌مندی هواداران خود را جلب کند. رقابت های کشتی آزاد رنکینگ مجارستان برگزار شد و حسن یزدانی همراه با هفت نماینده دیگر ایران در این رقابت ها رقبای خود را شناختند.

سنگ بزرگ جلو پای حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان

 در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند، حسن یزدانی در دور نخست به مصاف اتهان راموس از پورتریکو می رود و در صورت برتری با برنده مقابل ایشیگورو از ژاپن مبارزه خواهد کرد. مالس آمینه از سن مارینو و دولتبکوف قزاق نیز در سمت جدول یزدانی قرار دارند و در دور نخست به مصاف هم می روند. برنده این دو کشتی گیر نیز به مصاف پوسپوُکس از مجارستان می رود تا در نهایت برنده آن ها در نیمه نهایی در انتظار یزدانی باشد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۰ کشتی گیر حضور دارند، ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور نخست به مصاف ریچارد وگ از مجارستان می رود.

جهت شاهده کلیپ های بیشتر صفحه پربازدید های اینستاگرام را ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی