شمانیوز
شما نیوز

بانک توسعه تعاون

ضرورت تعادل میان مصارف و منابع بانک توسعه تعاون با تکیه بر اصول مشتری مداری

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بر ضرورت تعادل میان مصارف و منابع با تکیه بر اصول مشتری مداری تأکید ورزید.

ضرورت تعادل میان مصارف و منابع بانک توسعه تعاون با تکیه بر اصول مشتری مداری

محمد شیخ حسینی در جلسه شورای معاونین بانک اظهار داشت: روسا و همکاران در بخش‌های ستادی و اجرایی برای ایفای نقش سازنده خود با تکیه بر فرآیندها، خدمات و محصولات متنوع، مدیریت ارتباط با مشتریان را صورت می‌دهند و یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های کار بانکداری ارتباط مؤثر با مشتریان است.

وی افزود: ضرورت دارد همکاران به وضعیت روابط مشتریان با بانک آگاهی داشته و میزان رضایت مشتریان از بانک را مدنظر داشته باشند و با تبیین خدمات و محصولات بانک موجب تقویت ارتباط میان بانک و مشتری را فراهم نمایند.

شیخ حسینی تأکید نمود: بانک توسعه تعاون در وضعیت رو به رشدی قرار دارد و بعد از رکود دهه 90 و انزوای بخش تعاون در برهه‌ای قرار داریم که مقامات ارشد دولت قصد ارائه فرصت به بخش تعاون را دارند و بانک نیز به لحاظ وضعیت نقدینگی و سرمایه شرایط خود را بهبود داده است و اتحادیه‌ها، شرکت‌های تعاونی، کارآفرینان و بنگاه‌های کوچک و متوسط می‌توانند روابط سازنده‌ای با بانک برقرار نمایند و با انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای همکاری امکان تعامل بانک با تعاونگران در وضعیت بهتری فراهم می‌گردد.

وی تصریح کرد: انتظار این است واحدهای اجرایی و شعب و همچنین واحدهای ستادی مرتبط همواره رصد کاملی از جریان منابع و مصارف را داشته باشند و هر شعبه با اطلاع از حجم و مشخصات انواع حساب‌های سپرده‌ای و سرفصل‌های تسهیلاتی بتواند جریان و چرخش منابع را به نحو مطلوبی مدیریت نماید و رئیس شعبه و همکاران پیش‌بینی هرگونه تغییر و تحولات در حساب‌های مهم و تعیین‌کننده را داشته باشند.

این مقام بانکی خاطر نشان کرد: مسئولیتی که مدیران دارند فراتر از کارشناسان است و بالطبع انتظار می‌رود مدیران در پیش‌بینی مسائل و اتخاذ راهکارها و تدابیر نهایت اهتمام را داشته باشند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ادامه داد: تی‌تی پلاس به عنوان سامانه بانکداری دیجیتال بانک راه‌اندازی شده است و امکانات این سامانه رو به تکامل است و برنامه این است که کلیه فرآیندهای اعطای تسهیلات واجد شرایط مرتبط با تفاهم‌نامه‌ها از طریق تی‌تی پلاس و به‌صورت غیرحضوری اجرایی گردد و بخش مهمی از چشم‌انداز بانک در سال 1404 از مسیر این سامانه‌ها و فرآیندهای مرتبط می‌گذرد.

شیخ حسینی یادآور گردید: همان‌گونه که رشد منابع بانک در پایان سال 1401 در مقایسه با سال پیشین فراتر از شبکه بانکی بوده است، رشد منابع سال جاری نیز حدود 2 درصد از شبکه بانکی بالاتر است و البته آنچه در بانک به دنبال آن هستیم رشد کیفی و کمی منابع است تا قیمت تمام‌شده پول نیز در سطح پایین‌تری محقق شود.

در ادامه این نشست معاونین مدیرعامل، تعدادی از مدیران و روسای ادارات ستادی به بیان مطلب پرداختند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied