شمانیوز
شما نیوز

بانک قرض الحسنه رسالت

پرداخت 22هزار میلیارد تومان وام در سه ماهه اول سال جاری

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از پرداخت22هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه در سه ماهه اول سال جاری در این بانک خبر داد.

پرداخت 22هزار میلیارد تومان وام در سه ماهه اول سال جاری

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده با بیان اینکه در سال گذشته در مجموع یک میلیون و 350هزار فقره وام با مبلغ 65هزار میلیارد تومان به مشتریان این بانک پرداخت شده است، گفت: با احتساب پرداخت وام در سایر فصول سال به نسبت سه ماهه اول سال جاری، بیش از 90هزاروام در امسال پرداخت خواهد شد و این گویای  افزایش 30درصدی نسبت به سال گذشته در بانک قرض الحسنه رسالت است.

وی با تاکید بر اینکه از سال 1400به بعد تمام وام ها در بانک قرض الحسنه رسالت غیرحضوری و با اعتبارسنجی پرداخت شده است، افزود: از اوایل سال گذشته که سفته الکترونیک عملیاتی شده تاکنون حدود یک میلیون و 500هزار فقره سفته الکترونیک صادر شده که از این تعداد یک میلیون و 400هزار برای مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت بوده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت اظهارداشت: از یک میلیون و 500هزار فقره وامی که برای سال جاری در نظرگرفته شده، نیمی بدون ضامن و صرفا بایک سفته الکترونیک از وام گیرنده و نیمی با یک سفته الکترونیک از وام گیرنده وضامن پرداخت خواهد شد.

حسین زاده بااشاره به استقبال جامعه از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت گفت: قرض الحسنه در حال توسعه است و این مشمولیت مالی و دسترسی آسان همه مردم به منابع مالی شرعی، آسان و ارزان را به دنبال دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied