شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | حواشی پرسپولیس

تغییرات عجیب در باشگاه پرسپولیس | به جای سرمربی مدیر عامل میرود ؟!

براساس اخبار منتشر شده خبر های جدید از باشگاه پرسپولیس به گوش میر سد که همه را شوکه کرده است.

تغییرات عجیب در باشگاه پرسپولیس | به جای سرمربی مدیر عامل میرود ؟!

به گزارش شمانیوز :پرسپولیس چند روزی است درگیر استعفای یحیی گل محمدی و انتخاب سرمربی جدید می‌باشد. هنوز خبرهای ضد و نقیضی درباره انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس به گوش می‌رسد. اما امروز بر اساس اخبارهای منتشر شده اتفاق عجیبی از باشگاه پرسپولیس به گوش رسید، بر اساس اخبار اعلام شده احتمال دارد که درویش مدیرعامل پرسپولیس استعفا دهد و یحیی گل محمدی به کار خودش ادامه بدهد.

روز گذشته جلسه مدیربرنامه‌های یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس برگزار شد و تصمیم بر این است سرمربی پرسپولیس توافقی از این تیم جدا شود.

حالا خبرهای جدیدی از آینده پرسپولیس و همکاری گل‌محمدی با این تیم به گوش می‌رسد. در این زمینه ایسنا با انتشار یک خبر اختصاصی مدعی شد، احتمالا به‌زودی رضا درویش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کنار می‌رود و به جای او حسین شهریاری، عضو هیات مدیره این باشگاه به عنوان سرپرست انتخاب خواهد شد.

اگر این تصمیم اجرایی شود، احتمالا یحیی گل‌محمدی که تا این لحظه قانونا قرارداد خود را با پرسپولیس اقاله نکرده است، در تصمیم خود تجدید نظر می‌کند و مجددا روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست؛ چرا که تصمیم مدیران پرسپولیس برای کنار رفتن درویش، با هدف ماندن گل‌محمدی گرفته شده است.

 

منبع : ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied