شمانیوز
شما نیوز

همستر کامبت

اعلام کاربران واجد شرایط دریافت توکن همستر کامبت

اعلام کاربران واجد شرایط دریافت توکن همستر کامبت

فقط ۴٣ درصد از کاربران همستر کامبت واجد شرایط دریافت توکن شناخته شدند.

به گزارش شمانیوز: توسعه‌دهندگان بازی تلگرامی محبوب همستر کامبت (Hamster Kombat) اخیرا جزئیات ایردراپ‌های فصل اول را اعلام کردند و گفتند که ۶۰ میلیارد توکن بین کاربران واجد شرایط توزیع خواهد شد. در این اطلاعیه که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد، سازندگان همستر کامبت اعلام کردند که ۷۵ میلیارد از عرضه کل ۱۰۰ میلیارد توکن همستر کامبت به اعضای جامعه این بازی اختصاص پیدا خواهد کرد. آن‌ها می‌گویند که ۶۰ درصد عرضه کل پس از فصل اول بین بازیکنان توزیع خواهد شد و ۱۵ درصد باقی‌مانده، در طول فصل دوم توزیع می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، در حال حاضر قرار است برای فصل اول ۶۰ میلیارد توکن بین کاربران واجد شرایط توزیع شود. لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند ۸۸.۷۵ درصد از میزان توکنی را که به آن‌ها اختصاص داده شده است، دریافت کنند. به نظر می‌رسد که کاربران می‌توانند ۱۱.۲۵ درصد باقی‌مانده را ۱۰ ماه پس از فهرست شدن توکن در صرافی‌ها دریافت کنند. به عبارتی، ۵۳.۲۵ میلیارد توکن‌ها بلافاصله در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و ۶.۷۵ میلیارد توکن‌ ۱۰ ماه پس از عرضه رسمی قابل برداشت خواهد بود.

بیش از ۱۳۱ میلیون کاربر واجد شرایط ایردراپ همستر کامبت شدند

همستر کامبت شاید یکی از تنها بازی‌ها در فضای وب۳ (web3) است که توانسته یکی از سریع‌ترین رشد‌ها را داشته باشد. این بازی کلیکی در ۸۱ روز اول از انتشارش، موفق به ثبت ۲۳۹ میلیون کاربر شد. بنیان‌گذار تلگرام، پاول دورف (Pavel Durov) در همان زمان‌ها گفت که موفقیت این بازی می‌تواند به پذیرش بیشتر وب۳ و استفاده میلیون‌ها نفر از ارزهای دیجیتال کمک کند.

با وجود اینکه این بازی اکنون از ۳۰۰ میلیون کاربر هم فراتر رفته است، به نظر می‌رسد که تنها ۱۳۱ میلیون کاربر واجد شرایط دریافت ایردراپ این بازی در ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) شده‌اند. این بدان معنی است که تنها ۴۳ درصد از کل کاربران این بازی توکن‌ها را دریافت خواهند کرد. سازندگان همستر کامبت گفتند که آن‌ها ۲.۳ میلیون بازیکن را به دلیل تقلب مسدود کرده‌اند. کاربران از طریق کارت‌های اخطار، پیش‌تر از این مسئله آگاه شده‌اند.

آیا ایردراپ همستر کامبت به بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ ارزهای دیجیتال تبدیل می‌شود؟

در ۳۰ جولای (۹ مرداد)، بنیاد همستر ایردراپش را به عنوان بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ ارزهای دیجیتال معرفی کرد. آن‌ها در آن زمان گفتند که بیشتر این عرضه به بازیکنان اختصاص خواهد یافت و باقی برای نقدینگی، مشارکت در اکوسیستم، کمک‌های مالی، پاداش‌ها و دیگر موارد استفاده خواهد شد.

همچنین در ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد)، آن‌ها اعلام کردند که دست رد به پیشنهادهای شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر زده‌اند. با استناد به این موارد، می‌توان گفت که هیچ سرمایه‌گذاری اولیه‌ای در این پروژه وجود نخواهد داشت و تنها بازار است که ارزش آن را تعیین می‌کند. آن‌ها در یک اطلاعیه گفتند که فشار اضافی برای فروش وجود نخواهد داشت و ارزش توکن تنها بر اساس تقاضا، عرضه و منافع جامعه تعیین خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی