شمانیوز
شما نیوز

نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی اعلام شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به وب سایت سازمان تامین اجتماعی به آدرس www.Tamin.ir از نتایج آزمون خود مطلع شوند.

از چهارم و پنجم ماه آینده از پذیرفته شدگان برای شرکت در مصاحبه حضور دعوت به عمل خواهد آمد.

امسال برای نخستین بار آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط سازمان سنجش کشور به صورت سراسری برگزار شد. آزمونی که ۵۰ هزار نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند.

پیش از این مسئولان سازمان اعلام کرده بودند تعداد کل افراد پذیرفته شده ۳۲۰۰ نفر است که ۲۰ درصد آن‌ها سهمیه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است و بقیه از بین پذیرفته شدگان آزمون جذب می‌شوند. بعد از انجام مرحله بعدی در این آزمون ۱۴۰۰ نفر در بخش بیمه‌ای و ۱۸۰۰ نفر در بخش درمانی سازمان تأمین اجتماعی مشغول به کار می‌شوند.

برای تسهیل در دسترسی به نتایج آزمون استخدامی تامین اجتما عی کلیک کنید

توجه:

  • ادارات کل و مدیریت های درمان سازمان در سراسر کشور به منظور طی سایر مراحل استخدامی صرفا به میزان دو برابر مجوزهای صادره از بین متقاضیان دارای حد نصاب، با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه با لحاظ جنسیت و شهر مورد تقاضا برای ارائه مدارک و مستندات مربوطه حسب مفاد مندرج در آگهی منتشر شده دعوت به عمل خواهند آورد.
  • دعوت افراد برای مصاحبه از طریق شماره تلفن های (ثابت و همراه) که در فرم ثبت نام درج شده است صورت می پذیرد و نیازی به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی نمی باشد.
  • آندسته از متقاضیانی که اسامی آنان در لیست های اعلامی درج نشده است موفق به کسب حد نصاب مقرر نگردیده اند.
  • لیست اسامی متقاضیان مدیریت درمان کاشان در فایل مدیریت درمان استان اصفهان قابل مشاهده می باشد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied