شمانیوز
شما نیوز

کفاشیان: تعصبی روی شیخ سلمان نداریم/ اینفانتینو نظر ما را تغییر داد

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران پس از گفت و گو با جیانی اینفانتینو گفت: ما تعصبی روی حمایت از شیخ سلمان نداریم چون صحبت‌های اینفانتینو نظر ما را نسبت به او تغییر داده است.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران پس از گفت و گو با جیانی اینفانتینو گفت: ما تعصبی روی حمایت از شیخ سلمان نداریم چون صحبت‌های اینفانتینو نظر ما را نسبت به او تغییر داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی کفاشیان پس از دیدار و گفت‌و‌گو با جیانی اینفانتینو، گفت: ما می‌خواهیم در فرصتی که تا انتخابات فیفا باقی‌ مانده است برای کسانی که کاندیدای ریاست هستند فضایی را فراهم کنیم تا نظراتشان را بگویند و ما با شنیدن آنها بهترین انتخاب را انجام دهیم.

وی افزود: صحبت‌های امروز ما بسیار خوب بود و اینفانتینو برای توسعه فو‌تبا‌ل در آسیا و جهان برنامه‌های خوبی داشت که باعث شد نظر ما نسبت به قبل تغییر کند. این حق را برای خود محفوظ می دانیم که با مقایسه نقطه نظرات تمام کاندیداها به بهترین فرد رای دهیم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در پاسخ به این سوال که آیا این تغییر نگاه باعث می‌شود که فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران دست از حمایت از شیخ سلمان بردارد، گفت: تا پیش از این افراد مختلفی برای ریاست فیفا اعلام نامزدی کرده بودند و ما همیشه شیخ سلمان را ترجیح می دادیم، اما امروز با صحبت‌هایی که جیانی انجام دادیم نظر ما تغییر کرده و باید بیشتر مطالعه کنیم.

کفاشیان افزود: نظر ما این است که شیخ سلمان و اینفانتینو که بیشترین شانس را برای انتخاب شدن دارند با هم متحد شوند، اما اگر این اتفاق نیفتد در پانزده روز آینده تصمیم می گیریم که به کدام یک رای دهیم. ما روی شیخ سلمان به عنوان یک آسیایی تعصبی نداریم و به کسی رای می‌دهیم که بتواند بهتر فو‌تبا‌ل دنیا را اداره کند.

ا‌د‌ا‌مه‌ دارد...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied