شمانیوز
شما نیوز

آزمون استخدامی

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

زمان آغاز و پایان ثبت نام شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای بیمه ای و درمانی سازمان اعلام شد.

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

به گزارش شمانیوز؛ مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مسئول برگزاری آمون استخدامی تامین اجتماعی است و ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در این آزمون از فردا آغاز می شود.

تاریخ شروع و پایان ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توجه داشته باشند زمان شروع ثبت نام در این آزمون روز پنج شنبه 26 بهمن ماه می باشد و تا ساعت 24 روز یکشنبه ششم اسفند ماه ادامه دارد.

سایت ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی برای ثبت نام در این آزمون به نشانی اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir مراجعه کنند.

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی

آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه سی و یکم فروردین ماه 1403 به‌صورت همزمان و در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

تعداد کل پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی تامین اجتماعی

پس از برگزاری آزمون استخدامی و انجام مراحل مصاحبه و گزینش در مجموع 4902 نفر جذب سازمان تامین اجتماعی می شوند که از این تعداد 3560 نفر در مراکز تامین اجتماعی شاغل می شوند و مابقی در بخش بیمه ای این سازمان پذیرفته می شوند.

در بخش درمان حدود 100 نفر پزشک و قریب به 1600 نفر پرستار در این فرآیند استخدامی جذب می شوند و مابقی ظرفیت این بخش مربوط به سایر مشاغل رسته درمان می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    چرا تامین اجتماعی برا ایذه نیرو نگرفت