شمانیوز
شما نیوز

مسافران نوروزی

هشدار به مسافران نوروزی |‌ جاده‌های شمال قفل شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک در محورهای اصلی مازندران پر حجم گزارش شده و هم اکنون وضعیت ترافیکی در محور کندوان پرحجم و سنگین بوده و جاده از جنوب به شمال یکطرفه است.

هشدار به مسافران نوروزی |‌  جاده‌های شمال قفل شد

به گزارش شمانیوز؛  سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی به مازندران اظهار داشت: به منظور تخلیه بار ترافیکی رفت و آمد وسایل نقلیه از جاده چالوس مسیر شمال به جنوب و در مسیر آزادراه تهران ـ شمال مسیر شمال به جنوب ممنوع شده است.

وی افزود: هم اکنون وضعیت ترافیکی در محور کندوان پرحجم و سنگین بوده و جاده از جنوب به شمال یکطرفه است.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه هم اکنون ترافیک در جاده چالوس پرحجم است خاطرنشان کرد در محور هراز نیز در محدوده لاسم، پل تکاور، آب اسک دررمسیر تهران به آمل شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی افزود: در محور سوادکوه نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در هر دو محور رفت و برگشت گزارش شده ولی در محور کیاسر شاهد ترافیک عادی و روان هستیم.

وی با توصیه به مسافران گفت: رانندگان با توجه به اینکه ترافیک نوروزی آغاز شده است از شتاب در جاده بپرهیزند و با سرعت مطمئن در جاده حرکت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: رانندگان از تخلفات حادثه‌ساز در محورهای پر ترافیک پرهیز کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

جهان تاب ادامه داد: اگر در حین ارتکاب به جرائم راهنمایی و رانندگی خودرو به پارکینگ منتقل شود آزادسازی خودرو تا بعد نوروز زمان می‌برد گفت: امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین سهم بسزایی در کاهش تصادفات نوروزی داشته باشند.

او از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied