شمانیوز
شما نیوز

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

حضور بانوان در انتخابات چه به عنوان انتخاب شونده و چه به عنوان انتخاب کننده می‌تواند عزت آفرین و تاثیرگذار باشد

دکتر خزعلی:تلاشی که در مسیر سربلندی انقلاب اسلامی صورت گرفته است، ستودنی است، امیدوارم با توان و قدرت شاهد گسترش این سربلندی در انتخابات پیش رو باشیم.

حضور بانوان در انتخابات چه به عنوان انتخاب شونده و چه به عنوان انتخاب کننده می‌تواند عزت آفرین و تاثیرگذار باشد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، دکتر انسیه خزعلی، در آیین «تبیین نقش انقلاب در ارتقای جایگاه زنان و دومین نکوداشت بانوان شاخص شرکت شستا» که با حضور در مجموعه فرهنگی‌ ورزشی تلاش برگزار گردید بیان کرد:

دیدگاه و نگاه غیرجنسیتی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انجام امور قابل تقدیر است. ایشان تلاش دارد از همه قابلیت‌های انسانی مدیران و کارکنان مجموعه بدون توجه به جنسیت افراد، استفاده کند. 

 

قوانینی که در این سال‌ها تدوین و برای اجرای آن‌ها تلاش شده است، بر حفظ کیان خانواده تأکید داشته است و امیدوارم بانوان با وجود شرایط جدید علاوه بر در نظر گرفتن شرایط و منافع فردی و خانوادگی، مصالح کشور و جوانی جمعیت را نیز مورد توجه قرار دهند. 

 

همان‌طور که شاهد اثرگذاری بانوان در به ثمر رساندن نهضت انقلاب اسلامی بودیم، در شرایط کنونی نیز حضور بانوان در انتخابات چه به‌عنوان انتخاب‌شونده و چه به‌عنوان انتخاب‌کننده، می‌تواند عزت آفرین و تأثیرگذار باشد.

 

تلاشی که در مسیر سربلندی انقلاب اسلامی صورت گرفته است، ستودنی است، امیدوارم با توان و قدرت شاهد گسترش این سربلندی در انتخابات پیش رو باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied