شمانیوز
شما نیوز

آخرین وضعیت جسمانی وزیر راه و شهرسازی

شمانیوز: در حال حاضر هیچ مشکل جدی آقای نیکزاد را تهدید نمی کند و بیشتر کوفتگی عضلات و سابقه کمر درد میباشد که با این تصادف تشدید شده و خوشبختانه هیچ نوع شکستگی و خونریزی که ناشی از این تصادف باشد اتفاق نیفتاده است.  

قلیچ ساز پزشک معالج وزیر مسکن و شهرسازی گفت: پس انتقال آقای نیکزاد به بیمارستان چمران تهران و انجام معاینات و آزمایشات در حال حاضر هیچ مشکل جدی وی را تهدید نمیکند و بیشتر کوفتگی عضلات و سابقه کمر درد میباشد که با این تصادف تشدید شده و خوشبختانه هیچ نوع شکستگی و خونریزی که ناشی از این تصادف باشد اتفاق نیفتاده و حال عمومی وی از نظر کادر پزشکی کاملا رضایت بخش است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اینکه گفته میشود حال وزیر مسکن خوب است ولی مرخص نمی شود گفت: این امر به علت حساسیت های پزشکی میباشد و خود ما میخواهیم که تحت مراقبت بیشتر قرار گیرد و در این مرکز درمانی بتوانیم وضعیت جسمانی وی را بیشتر تحت کنترل داشته باشیم. قلیچ ساز در خصوص همراهان وزیر مسکن در خودرو افزود: در مجموع حال عمومی سه نفر از همراهان وزیر که در خودرو حضور داشتند خوب است وتحت مراقبت های ویژه در بیمارستان هستند.

پزشک معالج وزیر راه و شهر سازی ادامه داد: مدت بستری نیکزاد و همراهانش در بیمارستان طولانی نیست و با نظر کادر پزشکی پس از معاینات آخر و حاصل شدن اطمینان نهایی از بهبود وضیت جسمانی ، از بیمارستان مرخص خواهند شد.

همچنین تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور که در هنگام صانحه همراه وزیر در خودرو حضور داشتند در خصوص چگونگی بروز سانحه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 5:30 دقیقه صبح پنجشنبه برای بازدید از طرح مسکن مهر فیروز کوه حرکت کردیم که در بازگشت قرار بود به بازدید سایت دماوند رفته و برای نماز به تهران بیاییم و برای رفتن به استان البرز آماده شویم که در بازگشت و در نزدیک دماوند خودرو واژگون شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied