شمانیوز
شما نیوز

رییس سازمان بهزیستی:

نمره احمدی نژاد در حوزه بهزیستی 100 است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رییس سازمان بهزیستی کشور، با بیان اینکه معنای واقعی مهر ورزی را در دولت احمدی نژاد به وضوح در بهزیستی مشاهده کردم، گفت: از نظر من نمره دولت وی در حوزه پرکار بهزیستی طی این هشت سال 100 است.

به گزارش شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،ˈهمایون هاشمیˈ روز یکشنبه در دیدار با کارکنان بهزیستی استان قزوین افزود: این مهم را موضوعی سیاسی تلقی نکنید، زیرا احمدی نژاد در طول این هشت سال خدمات فراموش نشدنی را به سازمان بهزیستی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه پیش از آمدن وی و در طول 16 سال گذشته تنها یک هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی احداث شده بود، گفت: در طول این هشت سال ، بودجه سازمان بهزیستی به نحو چشمگیری افزایش یافت و 169 هزار واحد مسکونی در دست ساخت است.

هاشمی با بیان اینکه 75 هزار واحد مسکونی در اردیبهشت ماه سال جاری در جشن توانمندسازی با حضور رییس جمهوری به مددجویان واگذار شد، افزود: در دولت احمدی نژاد مطالبات مددجویان به شدت تغییر یافت و در شرایط فعلی آنان خواستار وسایلی مانند ویلچر برقی و لب تاب هستند.

هاشمی تاکید کرد: دولت احمدی نژاد با رفع بخش عظیمی از مشکلات و درخواست های مددجویان، مهرورزی را به معنای واقعی در حوزه مددجویی به اثبات رساند.

وی با بیان این که تلاش کردیم در طول هشت سال جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی که سه میلیون و 200 هزار نفر هستند را تا حد امکان توانمند کنیم، افزود: ما توانستیم با ایجاد 65 هزار فرصت شغلی و همچنین ساخت مسکن آنان را تا حد زیادی مستقل کرده تا بتوانند در جامعه حضوری فعال داشته باشند.

هاشمی با اشاره به تهیه 10 هزار ویلچر برای مددجویان افزود: این کار نیز در طول 33 سال اخیر بسیار بی نظیر بوده و تقریبا هیچ فردی برای دریافت ویلچر پشت نوبت نیست.

هاشمی با بیان اینکه سازمان بهزیستی 159 فعالیت را برای ادامه ارائه خدمات هر چه مطلوبتر به جامعه هدف خود تدوین کرده، گفت: در حال حاضر بیش از 60 درصد اعتبار این سازمان در حوزه توان بخشی هزینه می شود.

وی تاکید کرد: همچنین بیش از 56 درصد بار درمان حوزه اعتیاد نیز به سازمان بهزیستی واگذار شده و که مجلس شورای اسلامی اعتباری مستقل را برای هزینه در حوزه اعتیاد به بهزیستی اختصاص نداده است.

رییس سازمان بهزیستی کشور از نزدیک با کارکنان بهزیستی استان قزوین دیدار و گفت وگو کرد و به آنها قول داد هرچه سریعتر موضوع سختی کار آنها اعمال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied