شمانیوز
شما نیوز

انهدام باند پراید دزدان مشهدی

 فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری اعضای اصلی باند سرقت پراید در این شهر خبر داد.

سرهنگ احد کريمي در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودروي پرايد در سطح شهر، بررسي موضوع و رسيدگي به آن به طور ويژه در دستور کار افسران آگاهي کلانتري سه مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامي مشهد با بيان اينکه ماموران کلانتري سه در تحقيقات خود سرنخ هايي را از اعضاي اين باند به دست آوردند، اظهارکرد: سرانجام ماموران با انجام يکسري کار اطلاعاتي پاتوق دو متهم را شناسايي و آنان را دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

وي با بيان اينکه در تحقيقات بعدي مشخص شده، دو متهم از مجرمان حرفه اي و سابقه دار هستند، خاطر نشان کرد: در بازرسي از مخفي گاه آنان نيز دو دستگاه پرايد مسروقه نيز کشف و ضبط شد.

به گفته کريمي، دو متهم دستگيرشده که ?بشير? و ?برات? نام دارند، در بازجويي هابه بزه انتسابي اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامي مشهد با بيان اينکه تحقيقات براي دستگيري ساير همدستان متهمان و نيز کشف ديگر جرايم احتمالي که ارتکاب آن از سوي متهمان بعيد به نظر نمي رسد، ادامه دارد به ايسنا گفت: افراد دستگير شده اغلب خودروهاي خود را از ميان پرايدهاي نو انتخاب مي کردند.

وي به شهروندان هشدار داد: از تجهيزات ايمني کامل در خودروهاي خود استفاده کرده و هرگز حتي براي لحظاتي کوتاه خودروي شخصي خود را بدون اين که در آن را قفل کرده يا ديگر موارد ايمني را در آن رعايت نکرده اند، در اماکن عمومي رها نکنند.

فرمانده انتظامي مشهد از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وقوع هر گونه ناامني در سطح شهر، موارد را سريعا از طريق تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع رساني کنند تا در اسرع وقت با خاطيان برخورد لازم صورت بگيرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied