شمانیوز
شما نیوز

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم:

برکت خون شهدا پاسدار نظام جمهوری اسلامی ایران است

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با با خانواده معزز شهدای حرم گفت: برکت خون شهدا پاسدار نظام جمهوری اسلامی ایران از آغاز تشکیل تا کنون بوده است.

برکت خون شهدا پاسدار نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش شمانیوز، افشار فتح الهی عصر امروز پنج شنبه هفتم بهمن ماه 1400 در جلسه دیدار با پدران و مادران گرانقدر شهدای غیرتمند مدافع حرم، عنوان داشت: سازمان منطقه آزاد قشم و مردم شریف این منطقه، به میزبانی و حضور شما در این جزیره برخود می بالندو

وی ادامه داد: برکت خون شهدا از ابتدای انقلاب تا کنون حافظ و پاسدار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است وعرصه شهادت برای طالبان این سعادت، به انتخاب خداوند است که چه کسی را لایق این توفیق بداند.  

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، صدور انقلاب و آرمان های نظام به کشورهای مختلف در دهه های اخیر را شاهدی بر نتیجه بخشی غیرتمندی شهدای کشور دانست و گفت: امید است که نتیجه این جانفشانی ها، اهتزاز پرچم این انقلاب در دستان ولی عصر باشد.

جمعی از پدران و مادران شهدای حرم در ادامه به ایراد سخنانی از رشادت های فرزندان جوانمرد خود پرداختند و در پایان با اهدا لوح تقدیری به سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از میزبانی شایسته مردم و مسوولان این منطقه تجلیل کردند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied