شمانیوز
شما نیوز

اقدام عجیب مرد اوگاندایی پس از به دنیا آمدن دهمین فرزندش!

یک مرد اوگاندایی پس از اینکه همسرش به تازگی پنجمین جفت دوقلو خود را به دنیا آورد با اقدام عجیب خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

اقدام عجیب مرد اوگاندایی پس از به دنیا آمدن دهمین فرزندش!

در حالی که برخی افراد برای داشتن یک فرزند، حاضرند همه هست و نیست خود را فدا کنند، برخی دیگر مشکلی برای رها کردن فرزندان خود ندارند. برای مثال، یک مردی اوگاندایی که با به دنیا آوردن پنجمین دوقلو توسط همسرش در حالی که نمی‌توانست با این واقعیت کنار بیاید چمدان‌های خود را بست و خانواده خود را ترک کرد.

"نالانگو گلوریا"، مادر دوقلو‌ها هرگز برای باردار شدن تحت درمان‌های IVF قرار نگرفت. به همین دلیل او نمی‌تواند از دوقلو شدن فرزندانش خودداری کند. این زن اوگاندایی اخیراً فرزندان نهم و دهم خود را به این دنیا آورده است. در همین حال شوهرش، سالانگو، پس از بدنیا آمدن فرزندان نهم و دهمش، وسایلش را جمع و آن‌ها را رها کرد. بنا به گفته گلوریا، شوهرش در حالی که گفت "این وضعیت عادی نیست" و نمی‌تواند از او و فرزندانشان مراقبت کند خانه را ترک کرد.

دوقلو

نالانگو گلوریا در مصاحبه‌ای گفت: «یک روز وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم که شوهرم وسایلش را جمع کرده و رفته است.» او از آن زمان از شوهرش خبری ندارد و برای مراقبت از فرزندانش تلاش می‌کند. با همه مشکلات، این زن از هیچ چیز پشیمان نیست و به خدا ایمان دارد.

گلوریا افزود: «من از به دنیا آوردن این همه بچه پشیمان نیستم. می‌دانم که پدرشان آن‌ها را دوست ندارد، اما نمی‌توانم آن‌ها را رها کنم. با وجود چالش ها، من هرگز فرزندانم را رها نمی‌کنم. من می‌دانم که خدا روزی ما را فراهم خواهد کرد. من رنج کشیده ام، اما خدا را دارم.»

نالانگو در حال حاضر با هفت فرزندش زندگی می‌کند. بزرگترین جفت دوقلوهایش او را ترک کرده اند و یکی از فرزندان دیگرش به طرز غم انگیزی جانش را از دست داد.

گفتنی است؛ داستان زندگی این زن اوگاندایی در حالی خبرساز می‌شود که به تازگی نیز داستان زندگی یک مرد اوگاندایی با زن، فرزند و نوه‌های زیادش خبرساز شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied