شمانیوز
شما نیوز

طرفدار سمج با خواننده مورد علاقه اش ازدواج کرد+ عکس

مرد ۴۷ ساله پس از اینکه معلوم شد موفق به ازدواج با خواننده مورد علاقه خود شده است مورد حسادت همه طرفداران این خواننده معروف قرار گرفت.

طرفدار سمج با خواننده مورد علاقه اش ازدواج کرد+ عکس

بیایید با حقیقت روبرو شویم. همه ما در زندگی درباره این که مورد توجه افراد مشهور قرار بگیریم، خیال پردازی کرده‌ایم، اما در عمق وجودمان همیشه می‌دانستیم که این چیزی جز یک رویا نیست. با این حال، برای یکی از طرفداران یک سلبرتی ژاپنی، این رویا به واقعیت تبدیل شد. او نه تنها مورد توجه خواننده مورد علاقه اش قرار گرفت، بلکه آن‌ها با وجود ۲۷ سال اختلاف سنی، به یک رابطه عاشقانه رسیدند و در نهایت با هم ازدواج کردند.

در سال ۲۰۲۰، یوکی توموئه و میتسوئو که در آن زمان ۴۴ سال اولین بار در محلی که یوکی برنامه اجرا می‌کرد با هم دیدار کردند.

میتسوئو هر هفته از شهر زادگاهش اویتا به اوزاکا سفر می‌کرد تا حمایت خود را از یوکی نشان دهد. این سفر پنج ساعت با قطار سریع السیر یا هشت ساعت با ماشین طول کشید، اما او فکر می‌کرد ارزشش را دارد که به خواننده مورد علاقه اش نزدیک شود.

میتسوئو همچنین در طول رویداد‌های آنلاین زنده یوکی حضور دائمی داشت و یوکی در طول اجرا‌ها بار‌ها متوجه حضور او در میان جمعیت شده بود.

ازدواج

یوکی در این باره گفت: ««یک بار، او در کنسرت ما آنجا نبود. من فکر می‌کردم عجیب است او که همیشه می‌آمد. شروع به جستجوی او روی صحنه کردم. بدون او در بین تماشاگران، احساس خالی بودن می‌کردم. از آن لحظه به بعد، متوجه شدم که به نظر می‌رسد او را دوست دارم.»

در واقع، این یوکی بود که احساس قلبی خود را به طرفدار سرسخت خود اعتراف کرد و او بلافاصله به آن‌ها پیشنهاد داد که همدیگر را ملاقات کنند. در ابتدا کمی عجیب بود، به خصوص زمانی که مادر ۴۷ ساله یوکی فهمید که دخترش با فردی هم سن و سال خودش قرار ملاقات می‌گذارد، اما آن‌ها این کار را انجام دادند و والدینش در نهایت میتسوو را پذیرفتند.

ازدواج

این دو در آوریل سال جاری با هم ازدواج کردند و یوکی اخیراً ویدئویی را که در روز عروسی آن‌ها گرفته شده بود به اشتراک گذاشت که توجه میلیون‌ها بازدیدکننده را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به خود جلب کرد. اگرچه تفاوت سنی بین آن‌ها ممکن است برای برخی جای سول باشد، اما واکنش عموم مردم مثبت بوده است.

این نوع داستان به همه ما امیدواری می‌دهد که خیالات عاشقانه ما ممکن است روزی به واقعیت تبدیل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied