شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

زیشل تنها ژل 10 سی سی با مجوز غذا دارو

انسان زیباست و زیبایی را دوست دارد، لذا همواره در تلاش است تا با استفاده از شیوه‌های طبیعی و پزشکی بتواند زیبایی چهره خود را افزایش دهد.

زیشل تنها ژل 10 سی سی با مجوز غذا دارو

بسیاری از افراد به ویژه خانم‌ها به ظاهر و چهره خود اهمیت می‌دهند. وجود چین و چروک در پوست صورت باعث کاهش اعتماد به نفس آنان خوهد شد. یکی از شیوه‌های درمان چین و چروک چشم و صورت، استفاده از فیلر یا ژل است که برند زیشل به عنوان یک انتخاب کلیدی شناخته می‌شود؛

image_1df93eefc69ef1c880983e98dae87d8e5ef1429a

فیلر در نواحی مختلف مانند چشم، بینی، لب، اطراف لب و غیره تزریق می‌شود و با توجه به کیفیت‌های مختلفی که دارد می‌تواند ماندگاری بالایی داشته باشند. در میان فیلرهای قابل استفاده اگر بخواهید به بهترین ژل دسترسی پیدا کنید، بهتر است نگاهی به ویژگی‌های ژل زیشل داشته باشید.

فیلر چیست و چگونه باعث جوانسازی پوست می‌شود؛

اگر به دنبال شیوه‌های جوانسازی پوست صورت هستید، حتما تا به امروز نام فیلر را شنیده‌اید. فیلر یک نوع کلاژن پوست است که در آزمایشگاه به شکل مصنوعی ساخته شده و باعث حجم دهی صورت و جوانسازی بخش‌های مختلف چهره می‌شود. در میان برندهای تولید کننده این ژل، اگر بخواهید بهترین محصول را خریداری کنید تا عوارض تزریق ژل به حداقل میزان خود برسد، باید بتوانید یک برند معتبر را انتخاب کنید. ژل زیشل تنها ژل 10 سی سی با مجوز غذا دارو است که از ویژگی‌های متعددی برخوردار است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

آشنایی با انواع فیلر

فیلرهای موجود در بازار از لحاظ عملکرد به 2 دسته محرک پوست و حجم دهنده صورت تقسیم بندی می‌شوند که هر کدام دارای معایب و مزایای مخصوص به خود هستند. فیلرها را می‌توان از لحاظ مواد تشکیل دهنده نیز طبقه بندی کرد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به اسید هیالورونیک، کلسیم هیدروکسید، اسید پلی لاکتیک، چربی و پلی متیل متاکریلات اشاره کرد. هر کدام از مواد تشکیل دهنده فیلر می‌تواند قابلیت‌های مختلفی داشته باشد. به عنوان نمونه اگر بخواهید از یک فیلر ایمن استفاده کنید که حجم دهی مناسبی داشته باشد خرید ژل زیشل پیشنهاد می‌شود.

ویژگی ژل‌های مرغوب

قبل از تصمیم‌گیری در مورد انتخاب بهترین ژل، باید در ویژگی‌های آن محصول اطلاعات خود را تکمیل کنید. برای خانم‌ها و کسانی که به دنبال جوانسازی و فرم دهی حجم صورت خود هستند، مهم است که بتوانند محصولاتی را انتخاب کنند که دارای مجوز از سازمان غذا و دارو باشد، محصولات دارای مجور بدون داشتن عوارض آنچنانی باعث می‌شود تا متقاضیان در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

با توجه به این که محصولات تقلبی زیادی در بازار وجود دارد اگر بخواهید فیلر باکیفیت خریداری کنید باید خرید خود را از مجموعه معتبر انجام دهید. فیلر zishel یکی از محبوب‌ترین ژل‌های قابل استفاده برای رفع چین و چروک صورت است که مورد استفاده بانوان قرار می‌گیرد.

 

ضررهای ژل‌های نامرغوب

استفاده از ژل‌های بی‌کیفیت و نامرغوب بازار می‌تواند خطرات زیادی را به همراه داشته باشد. از مهم‌ترین خطراتی که ممکن است استفاده از فیلرهای نامرغوب بازار به دنبال داشته باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم تقارن بخش‌های مختلف چهره که باعث بهم خوردن هارمونی صورت خواهد شد.
  • بروز واکنش‌های آلرژیک پوستی که ممکن است باعث آسیب به بافت‌ پوست شود.
  • انسداد وریدی در صورتی که ژل نامرغوب به درستی و توسط کلینیک‌های معتبر تزریق نشود.
  • تغییر رنگ پوست صورت که ممکن است بعد از گذشت چند ماه به حالت اولیه بازنگردد.
  • ایجاد سردردهای میگرنی در صورت تزریق ژل‌های تاریخ مصرف گذشته امکان پذیر است.

هر کدام از موارد گفته شده می‌تواند به عنوان صدمات احتمالی تزریق فیلر نامرغوب محسوب شود، از میان فیلرهای موجود در بازار اگر به دنبال بهترین و باکیفیت‌ترین محصول هستید، بهتر است نگاهی به ژل زیشل zishel داشته باشید.

معرفی ژل zishel

ترکیبات به کار رفته در این ژل به گونه‌ای است که باعث ایجاد یک فرم ایده‌آل در چهره‌تان خواهد شد. یکی از موارد مهم در تزریق ژل، ماندگاری محصول تزریق شده است که با خیال راحت می‌توانید از این برند استفاده کنید. ژل زیشل بر پایه ماده اسید هیالورونیک تولید شده است که دارای سوزن‌های باکیفیت ساخت کشور بلژیک است. پایداری آنزیم‌های موجود در این ژل باعث بهبود وضعیت پوستی شده و باعث ایجاد تورم در صورت نخواهد شد.

فیلر زیشل به نسبت اکثر فیلرهای موجود در بازار از دوام بیشتری برخوردار است که مقاومت خوبی را در برابر عوامل محیطی مختلف از خود نشان می‌دهد. اگر بخواهید برای لب‌های خود از یک ژل باکیفیت استفاده کنید، این محصول با داشتن فرمولاسیون ساخت پیشرفته به شما این امکان را می‌دهد که از کیفیت نهایی کار راضی باشید. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تزریق این ژل تا به امروز هیچ گونه عوارض خاصی برای متقاضیان نداشته است.

image_1b79e0eb6c37641022b5951a333cc2b1e741221a

ناراحتی‌های خفیف ایجاد شده نظیر کبودی و حساسیت پوستی، در کمتر از چند ساعت به صورت کامل فروکش خواهد کرد. اگر بخواهید یک محصول فوق‌العاده عالی را برای درمان چین و چروک صورت خود استفاده کنید، خرید فیلر زیشل توصیه می‌شود. این محصول دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است که به افراد این اطمینان را می‌دهد که بتوانند با خیال راحت این محصول را از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنند.

خرید ژل زیشل از شرکت اسکان پویا طب؛

مهم است که بعد از انتخاب ژل مورد نظر خود بتوانید محصول را به صورت مستقیم از نمایندگی معتبر خریداری کنید. شرکت اسکان پویا طب با دارا بودن مجوزهای لازم، فیلر زیشل را با بهترین قیمت و کیفیت وارد کشور می‌نماید. این شرکت به عنوان یکی از نمایندگی‌های رسمی شرکت بزرگ zishel است که با داشتن مجوز از سازمان غذا و دارو، این اطمینان را به شما می‌دهد که بتوانید این ژل را با بالاترین کیفیت و اصالت کالا خریداری کنید.

در صورتی که بخواهید فرم صورت خود را بهبود ببخشید و چین و چروک صورت را در یک بازه زمانی کوتاه رفع کنید، بهتر است خرید این ژل را در برنامه خرید خود قرار دهید. در صورت تمایل می‌توانید به مجموعه اسکان پویا طب به آدرس zishelmid.com مراجعه کرده و از بخش تماس با ما، سوالات و ابهامات خود را با متخصصان این شرکت مطرح کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied