شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

آشنایی با بهترین مدل زنجیر و دستبند مردانه و زنانه

سوالی که قطعا هنگام خرید بدلیجات به خصوص زنجیر یا دستبند برایتان به وجود می آید این است که کدام مدل زیباترین و پرفروش ترین مدل یا مد روز است؟

آشنایی با بهترین مدل زنجیر و دستبند مردانه و زنانه

 گاهی اوقات شاید سلیقه شخصی برای بسیاری از مشتریان بدلیجات اهمیتی نداشته باشد و صرفا به دنبال محبوب ترین و ترند ترین مدل ها باشند. در ادامه شما را با پرفروش ترین مدل زنجیر و دستبند استیل یا طلا آشنا می کنیم.

 

زنجیر طرح کارتیه (کارتیر) مردانه و زنانه

بدون شک زنجیر کارتیه را می توان به عنوان محبوبترین و پرفروش ترین مدل زنجیر هم در جنس استیل و بدل، هم در جنس طلا معرفی کرد. این نوع زنجیر با طرح خاص و زیبایش در تمام دنیا محبوب می باشد و همواره هم برای مردان و هم زنان جذابیت خاص خود را حفظ کرده است.

زنجیر کارتیه دارای طرح های مختلف و مشابه با تفاوت های جزئی نسبت به یکدیگر است و در رنگ های طلایی، نقره ای و دورنگ به بازار عرضه می شود. زنجیر کارتیه اصطلاحا یونیسکس می باشد و مردانه یا زنانه ندارد و قابل استفاده برای هر نوع جنسیت مذکر یا مونث است. زنجیر کارتیه به دلیل ماهیت اسپرت بودن آن، می توانید از آن به عنوان زنجیر تک (در سایزهای ضخیم تر) و یا به عنوان زنجیر همراه با پلاک یا آویز (زنجیرهای ظریفتر) استفاده کنید. برای خرید زنجیر کارتیه با رنگ دائمی می توانید به سایت فروشگاه بدلیجات کالای تک مراجعه و در میان مدل های متنوع، طرح مورد علاقه خود را با بهترین قیمت انتخاب و خریداری کنید.

 

دلایلی برای استفاده از زنجیر و گردنبند توسط آقایان

در دنیای جواهرات هیچ قانون جنسیتی وجود ندارد. تنها چیزی که شما را محدود می کند سلیقه و ترجیحات سبک خودتان است. گردنبندها به ویژه زنجیرها سابقه طولانی مدتی در اکسسوری های مردانه دارند. مردان اروپایی مدت‌هاست که زنجیر را به عنوان نشانه‌ای از کلاس و استایل پذیرفته‌اند و حتی در آمریکا، گردنبندهای مردانه تاریخچه‌ای غنی در فشن و لباس‌های خیابانی و مد روز دارند.

زنجیر، محبوب ترین مدل گردنبند مردانه در سراسر جهان است که به تنهایی یا با آویز پوشیده می شود. طرح‌ها و زنجیرهای زیادی وجود دارد که می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد که  بهترین مدل برای تیپ و شخصیت شما کدام است.

زیبایی چشم بیننده است، اما وقتی صحبت از چیزهایی می شود که چشم انسان عموماً دوست دارد ببیند، جواهرات زیبا مطمئناً در صدر فهرست قرار دارند. با چنین طیفی از طرح ها، مطمئناً انتخاب بهترین طرح و مدل گردنبند، یک موضوع سلیقه ای است. جدای از ترجیحات فردی، یک گردنبند با سلیقه شخصی صاحبش انتخاب و پوشیده می شود.

 

 

دستبند طرح رولکس مردانه و زنانه

در میان طرح های بسیار زیادی که به عنوان دستبند استفاده می شود، می توان به عنوان محبوب ترین طرح موجود در بازار، به دستبند رولکس اشاره کرد. همانطور که قطعا تابحال بارها اسم رولکس را شنیده اید، حتما می دانید که رولکس نام یک شرکت بزرگ در حوزه ساعت است. طرح و نام دستبند رولکس از روی بند ساعت های رولکس الهام گرفته شده و دستبند رولکس دارای مدل هایی مشابه با بندهای ساعت رولکس می باشد.

از دستبند رولکس به صورت تک و یا همراه با دستبند های دیگر یا ساعت رولکس استفاده می شود تا زیبایی یکدیگر را دو چندان کنند. دستبند های رولکس همانند دستبند یا زنجیرهای کارتیر، یونیسکس هستند و صرفا مختص جنسیت خاص نیستند و قابل استفاده به عنوان مردانه یا زنانه می باشند. دستبندهای رولکس در قیمت و جنس های متفاوتی به بازار عرضه می شوند و معمولا از نوع استیل، ژوپینگ و یا طلا هستند.

 

چند دلیل برای استفاده از دستبند برای آقایان

استفاده از دستبند برای آقایان مختص عصر امروزی نیست و اگر تاریخ را بررسی کنید، ممکن است به یاد بیاورید که جنگجویان و پادشاهان با فرهنگ های مختلف بازوبندهایی را بر مچ دست خود می بستند.

واقعیت این است که مردان برای قرن ها از دستبند استفاده می کردند. حتی انسان های ماقبل تاریخ هم مچ دست خود را با استخوان و صدف می آراستند تا ارواح شیطانی را از خود دور کند. همچنین مردان ثروتمند برای نشان دادن قدرت و موقعیت خود دستبند می پوشیدند. دستبندها با گذشت زمان از طلسم خوش شانسی به نمادی برای آراستگی انسان ها تبدیل شده و به عنوان اکسسوری های سبک مدرن برای مردان شناخته شده است.

پس از خرید بدلیجات به خصوص زنجیر یا دستبندها، می توان آن ها را مانند ساعت ها به صورت روزانه پوشید. همانطور که برخی لباس‌ها مجلسی‌تر هستند و مناسب موقعیت‌های رسمی‌تر هستند، دستبندها هم به همین شکل است. انواع مختلفی از جنس دستبند برای انتخاب وجود دارد که شامل استیل، نقره، ژوپینگ، طلا، چرم، مس، برنج و غیره می شود. دستبند یک اکسسوری همه کاره هم برای آقایان و هم خانم ها است که  شخصیت شما را نشان می دهد و می تواند چهره، تیپ یا حتی رنگ لباس های شما را بهتر نشان دهد.

 

ما در فروشگاه زیورالات کالای تک امکان خرید اینترنتی انواع بدلیجات و ارسال پستی به تمام نقاط ایران را فراهم کرده ایم و آماده ارائه بهترین محصولات با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز هستیم.

برای مشاهده تصاویر و قیمت انواع زنجیر کارتیه و دستبند رولکس، وارد سایت کالای تک شده و از تنوع بسیار بالای محصولات لذت ببرید. جهت خرید بدلیجات مردانه یا زنانه و هرگونه سوال یا مشاوره، با شماره ما در واتساپ 09015295285 در ارتباط باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied