شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

گیم سنتر فروشگاه ارزان سی پی کالاف دیوتی موبایل

یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در دنیا، کالاف دیوتی است. این بازی به قدری محبوب است که برای تمامی پلتفرم‌ها ساخته شده است؛

گیم سنتر فروشگاه ارزان سی پی کالاف دیوتی موبایل

یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در دنیا، کالاف دیوتی است. این بازی به قدری محبوب است که برای تمامی پلتفرم‌ها ساخته شده است؛ مهم نیست که چه دستگاهی برای بازی داشته باشید، کالاف دیوتی روی آن قابل بازی است. این بازی روی کامپیوتر و کنسول اجرا می‌شود و محبوبیت آن به قدری فراتر رفت که شرکت اکتیویژن اقدام به ساخت اپلیکیشن بازی موبایل کالاف دیوتی نمود. از سال‌ها پیش این امکان وجود دارد که کالاف دیوتی را روی موبایل نیز بازی کنید. کالاف دیوتی موبایل گیمی آنلاین است که به صورت مشترک با افراد دیگر بازی می‌شود. پیشرفت در این گیم نیازمند جمع کردن سی پی کالاف است. سی پی کالاف در واقع پول رایج داخل بازی است که کار‌های زیادی می‌توان با آن انجام داد. در این مقاله به بررسی سی پی کالاف و کاربرد‌های آن پرداخته شده است.

سی پی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

خرید هر چیزی چه در دنیای مجازی و چه در دنیای واقعی، نیازمند پرداخت پول است. در دنیای بازی‌ها نیز پیشرفت کردن و دریافت تجهیزات جدید از راه خرید آن‌ها و پرداخت پول داخل بازی انجام می‌شود. سی پی کالاف نیز اعتباری است که با استفاده از آن می‌توان آیتم‌های مختلف داخل بازی را خریداری نمود. سی پی کالاف در واقع پول داخل بازی کالاف دیوتی موبایل است. سی پی کالاف دیوتی موبایل در دنیای بازی کالاف به عنوان پول عمل می‌کند و از راه‌های مختلفی نیز به دست می‌آید.

چگونه سی پی کالاف بگیریم؟

  • انجام ماموریت‌ها

دریافت سی پی کالاف از طریق راه‌های مختلفی قابل انجام است. یکی از راه‌های بازی کردن و انجام ماموریت‌های مختلف با برنده شدن در بازی‌ها است. کالاف دیوتی موبایل بازی آنلاینی است که به صورت آنلاین و همراه با کاربران دیگر انجام می‌شود. به همین دلیل در این بازی استوری لاین مشخصی وجود ندارد و به مانند بازی کالاف روی کنسول یا کامپیوتر دارای بخش تک نفره برای بازی به صورت داستانی نیست. با این حال در همین بازی‌های آنلاین هم ماموریت‌های زیادی وجود دارد که از طریق بازی به کاربر اعلام می‌شود. انجام این ماموریت‌ها می‌تواند راهی برای افزایش سی پی داخل بازی و در نتیجه استفاده از آن باشد.

  • خرید سی پی

با این حال ممکن است بازی کردن زیاد برای دریافت سی پی کالاف و در نتیجه خرید تجهیزات برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر باشد. ممکن است بسیاری از افراد صبر و حوصله لازم برای انجام ماموریت‌های مختلف برای دریافت سی پی کالاف را نداشته باشند. به همین دلیل شرکت اکتیویژن طراح بازی، قابلیتی به بازی اضافه کرد تا افراد بتوانند با پرداخت پول واقعی، سی پی داخل بازی را خریداری کنند. این قابلیت برای کسانی که مشکلی با هزینه کردن برای بازی خود ندارند و امکان انجام ماموریت‌های مختلف برای دریافت سی پی کالاف را نیز ندارند، مناسب است. شرکت تولید بازی کالاف با اضافه کردن امکان خرید سی پی به بازی خود، رضایت بسیاری از افراد را به دست آورد. با این کار می‌توان با پرداخت مقداری پول، تعداد زیادی سی پی کالاف دریافت کرد که می‌توانند در بازی بسیار مفید باشند.

به دلیل این که ایران در لیست کشور‌هایی که شرکت اکتیویژن ساپورت می‌کند، قرار ندارد؛ امکان خرید سی پی کالاف نیز از داخل بازی برای کاربران ایرانی فراهم نیست. به همین دلیل راه خرید سی پی برای کاربران و بازیکنان ایرانی، استفاده از سایت‌های مختلف ارائه‌دهنده این سرویس‌ها است. انتخاب سایت اشتباه می‌تواند منجر به خریدن سی پی‌های بسیار گران شود و ممکن است سایت سود زیادی روی این سی پی‌ها اضافه کند. به همین دلیل بهتر است از سایت‌های معتبری که سی پی را با قیمت واقعی و ارزان به کاربران می‌فروشند، خرید خود را انجام دهید. یکی از این سایت‌ها گیم سنتر است. برای خرید سی پی کالاف می‌توانید به سایت گیم سنتر مراجعه کنید و با ورود به بخش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید خود را انجام دهید. برای خرید کافی است تا مشخصات اکانت خود را وارد کنید و سپس پرداخت هزینه را انجام دهید تا سی پی‌ها روی اکانتتان اعمال شود.

کاربرد‌های سی پی کالاف

سی پی داخل بازی کاربرد‌های مختلفی دارد. با سی پی کالاف داخل بازی می‌توان اسلحه‌های متفاوت و جذاب‌تری را خریداری کرد. همچنین امکان خرید اسکین‌های مختلف و نایاب‌تر برای اسلحه‌ها نیز وجود دارد. با داشتن سی پی می‌توان به صورت پریمیوم نیز بازی کرد که قابلیت‌های بیشتری را به بازی اضافه می‌کند. همچنین داشتن سی پی باعث باز شدن نقشه‌های متفاوت بازی می‌شود که برای کاربران عادی قفل است. سی پی بیشتر منجر به داشتن تجهیزات بیشتر و بهتر می‌شود و در نتیجه قدرت‌تان نیز افزایش می‌یابد. در نتیجه نسبت به افراد زیادی برتری پیدا می‌کنید و به راحتی بر آن‌ها غلبه می‌نمایید. با سی پی می‌توان انواع آیتم‌های داخل بازی را که نایاب هستند و خرید آن‌ها برای بسیاری از کاربران امکان‌پذیر نیست، خریداری کنید. هر آیتم درون بازی، سی پی خاصی برای خرید نیاز دارد. این سی پی را می‌توانید با بازی کردن یا خرید آن به دست‌ آورید.

خرید سی پی کالاف از گیم سنتر

گیم سنتر جزو قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش محصولات بازی‌ها است. این فروشگاه پا به پای بهترین فروشگاه‌های اینترنتی گیم جهان فعالیت می‌کند و به همین دلیل عنوان بزرگ‌ترین و بهترین فروشگاه اینترنتی در حوزه گیم را از آن خود کرده است. خدمات این فروشگاه تضمین شده است و در صورت عدم رضایت تا ۷ روز امکان عودت وجه و برگرداندن کالای خریداری شده نیز وجود دارد. خرید انواع محصولات و اعتبار‌های داخل بازی نیز از فروشگاه گیم سنتر قابل انجام است. سی پی کالاف نیز یکی از محصولاتی است که در فروشگاه گیم سنتر به فروش می‌رود. همچنین علاوه بر اعتبار برای بازی کالاف، اعتبار داخل بازی انواع گیم‌های دیگر مانند پابجی و فری فایر نیز در این فروشگاه به فروش می‌رسند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied