شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

15 پیشنهاد از بهترین مکان‌ها برای سفر خارجی در زمستان

تهیه بلیط هواپیما خارجی و سفرهای خارجی در زمستان حال و هوایی متفاوت دارد. می‌دانیم که افراد مختلف برخوردهای متفاوتی با آب‌وهوای بی‌نظیر و سرد زمستان دارد، برخی دوست دارند به مقاصد گرم‌تر سفرکرده و در مقابل برخی از افراد نیز دوست دارند به مقاصدی سفر کنند که برف باریده باشد. شما برای سفر خارجی در زمستان چه کشوری را انتخاب می‌کنید؟

15 پیشنهاد از بهترین مکان‌ها برای سفر خارجی در زمستان

تهیه بلیط هواپیما خارجی و سفرهای خارجی در زمستان حال و هوایی متفاوت دارد. می‌دانیم که افراد مختلف برخوردهای متفاوتی با آب‌وهوای بی‌نظیر و سرد زمستان دارد، برخی دوست دارند به مقاصد گرم‌تر سفرکرده و در مقابل برخی از افراد نیز دوست دارند به مقاصدی سفر کنند که برف باریده باشد. شما برای سفر خارجی در زمستان چه کشوری را انتخاب می‌کنید؟

اااا

امارات

دبی در کشور امارات متحده عربی یکی از برترین مقاصد توریستی در دنیا است. سالانه تعداد زیادی مسافر از سراسر دنیا وارد این شهر شده و از تفریحات این شهر لذت می‌برند. بهترین زمان برای سفر به دبی زمستان است. این شهر کویری با آب‌وهوای گرمی که دارد در زمستان بسیار مطبوع شده و گردشگران می‌توانند لذت یک سفر خاطره‌انگیز را در آنجا تجربه کنند.

ترکیه

ترکیه و شهر استانبول یکی از ۱۰ مقصد پرطرفدار گردشگری در دنیا است. این شهر تاریخی که بقایای دوره روم شرقی و دوره حکومت عثمانی را در خود جای‌داده است، یکی از بهترین مقاصد سفر خارجی در زمستان است. تفریحات این شهر لزوماً مبتنی به تابستان نبوده و شما در طول سال می‌توانید از خدمات تفریحی این شهر استفاده کنید. هرچند که استانبول ماهیت تاریخی داشته و بیشتر اماکن دیدنی آن مربوط به تاریخ غنی این شهر است، اما همچنان خیابان‌گردی و خرید در این شهر لذتی است که در زمستان‌ها نیز می‌توان آن را تجربه کرد.

ارمنستان

ارمنستان در همسایگی ایران نیز می‌تواند یکی از مقاصد سفر در زمستان باشد. ایروان پایتخت این کشور، بزرگ‌ترین شهر ارمنستان بوده و زیبایی ویژه‌ای در زمستان دارد. آب‌وهوای این شهر معمولاً در زمستان سرد است و احتمالاً بارش برف را در ایروان خواهید دید. بااین‌حال اماکن و جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا به تابستان بستگی نداشته و در زمستان نیز می‌توان از آنها استفاده کرد.

 

ایتالیا

یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفرهای زمستانی رم است. رم با تمام جاذبه‌های دیدنی خود میزبان تعداد زیادی گردشگر در زمستان است. البته توجه داشته باشد که برای سفر به رم در زمستان به لباس گرم نیاز پیدا خواهید کرد، اما می‌توانید در خلوت‌ترین زمان ممکن به این شهر سفر کنید. حراجی‌های مختلف، نوشیدنی‌های گرم اصیل و چشمه‌های آبگرم از جاذبه‌های لذت‌بخش سفر به ایتالیا در زمستان است

غعغع

کانادا

کشور کانادا و مخصوصاً شهر کبک یکی از سردترین مکان‌ها در زمستان است. دمای هوا این شهر در زمستان همیشه سردتر از منفی 10 درجه بوده و مسافرت سردی در انتظار شما است. قدم‌زدن در خیابان‌های زیبا و دیدن ساختمان‌های قدیمی این شهر خالی‌ازلطف نیست. کارناوال‌های مختلفی که در این فصل سال در کبک برگزار می‌شوند و همچنین دیدن هتل یخی کبک یکی از بهترین تجربه‌ها در سفر به این شهر در زمستان است.

تایلند

آب‌وهوای استوایی تایلند این کشور را برای سفرهای زمستانی بسیار مناسب کرده است. شهرهای مختلف این کشور مخصوصاً پوکت می‌تواند میزبان بسیار مناسبی برای سفر شما در فصل سرد سال باشند. در فصل زمستان هم امکان استفاده از تفریحات آبی و سواحل زیبای این شهر وجود داشته و مسافران می‌توانند در دمای بسیار مطلوب از آن لذت ببرند. سفر در این فصل به دلیل کم بودن مسافر قیمت ارزان‌تری داشته و البته خلوتی شهر نیز در بهترشدن تجربه سفر بی‌تأثیر نیست.

استرالیا

استرالیا در قاره اقیانوسیه زمستان سردی ندارد. سیدنی بزرگ‌ترین شهر این کشور میزبان تعداد زیادی از مسافران در زمستان است. از طرفی ایرانیان زیادی هم در این شهر زندگی کرده و در سفر خود به سیدنی به‌احتمال زیاد با ایرانیان مقیم آنجا برخورد می‌کنید. جاذبه‌های گردشگری طبیعی و ساختگی این شهر، ساختمان مشهور اپرا، پل بندرگاه و ساختمان ملکه ویکتوریا از جاذبه‌های مطرح و معروف است.

 

کنیا

اگر عاشق طبیعت و حیات‌وحش هستید بهترین مقصد برای سفر زمستانی کنیا است. آب‌وهوای کنیا در طول سال معتدل و کمی گرم است. بااین‌وجود زمستان‌های مطبوع‌تری داشته و علاقه‌مندان به دیدن حیات‌وحش می‌توانند این فصل از سال را برای سفر به کنیا انتخاب کنند. بدون شک بازدید از پارک ملی نایروبی که مرکز اصلی و حفاظت‌شده حیات‌وحش این کشور است، بهترین و اصلی‌ترین جاذبه برای سفر به کنیا است.

آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی نیز مثل کنیا آب‌وهوای نسبتاً گرمی دارد که در زمستان قابل‌تحمل‌تر می‌شود. سفر به کیپ‌تاون به‌عنوان پایتخت آفریقای جنوبی تجربه لذت‌بخشی در فصل سرد سال است. ساحل کیپ‌تاون با شن‌های طلایی و دریای آرام بهترین جاذبه تفریحی در این شهر بوده و البته نباید از حیات‌وحش این کشور غافل شد.

سنگاپور

سنگاپور از آن دسته کشورهایی است که در زمستان آب‌وهوای بارانی خواهد داشت. بااین‌حال برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌های مختلف در زمستان این کشور را به یکی از میزبانان فوق‌العاده در زمستان تبدیل کرده است. بسیاری از مردم از سراسر دنیا برای سپری کردن تعطیلات خود و شرکت در فستیوال‌ها زمستان را برای سفر به سنگاپور انتخاب می‌کنند. غذاهای خیابانی، معابر چراغانی و رنگارنگ و ساختمان‌های زیبای سنگاپور چشم هر بیننده‌ای را خیره کرده و تجربه لذت‌بخشی از سفر در زمستان را به همراه دارد.

ننمااا

سری‌لانکا

سری‌لانکا با هوای گرم خود در زمستان، جاذبه‌های طبیعی بی‌شمار و حیات‌وحش زیبا مقصد جذابی برای سفر است. یکی از جاذبه‌های مطرح سری‌لانکا خط راه‌آهن رویایی است، اگر به این کشور سفر کردید حتماً جابه‌جایی با قطار بین شهرهای این کشور را در برنامه سفر خود بگنجانید. معابد بزرگ، ساحل زیبا، بناهای بزرگ و فرهنگ سنتی این کشور جزو جاذبه‌های سری‌لانکا محسوب شده و باعث شده تا این کشور یکی از برترین مقاصد سفرهای زمستانی در جهان باشد.

روسیه

اگر طرفدار هوای سرد و برف هستید، روسیه بهترین انتخاب برای شما است. مسکو و سنت پترزبورگ جزو شهرهای اصلی و مهم این کشور بوده و البته زمستان‌های سردی نیز دارند. با همراه داشتن چند دست لباس گرم می‌توانید تجربه بسیار متفاوتی را در سفرهای زمستانی خود به دست آورید. کاخ‌های باشکوه، خیابان‌های زیبا و البته تفریحات هیجان‌انگیز جزو جاذبه‌های این کشور محسوب شده و باعث می‌شود تا بسیاری از مردم فصل زمستان را برای سفر به این کشور انتخاب کنند.

سوئیس

سوئیس از آن دسته کشورهایی است که در تمام فصول سال گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. اما تجربه سفر به این کشور در زمستان بسیار متفاوت خواهد بود. کوهپایه‌های رشته‌کوه آلپ در این کشور باعث شده تا بسیاری از ورزشکاران و اسکی‌بازان در زمستان به سوئیس سفرکرده و لذت دوچندانی از مسافرت خود ببرند.

 

اسپانیا

کشور اسپانیا آب‌وهوایی معتدل در زمستان دارد. شهرهای مختلف این کشور با قدمت تاریخی خود میزبان مسافران زیادی در فصل سرد سال هستند. شهرهای کشور اسپانیا هر چه به سمت قاره آفریقا می‌روند، هوایی مطلوب‌تر در زمستان خواهند داشت. دیدن اماکن تاریخی این کشور و سواحل دیدنی و طلایی آن باعث شده تا مسافران زیادی زمستان را برای سفر به اسپانیا انتخاب کنند.

آلمان

کشور آلمان و مخصوصاً شهر برلین نیز در لیست برترین مقاصد سفر در زمستان جای دارند. سواحل دیدنی و جذاب، بازارهای خیابانی، موزه‌های زیبا و بسیاری از جاذبه‌های دیدنی دیگر باعث شده تا تعداد گردشگر در فصل زمستان نیز در این کشور کم نباشد. تفریحات زمستانی در این کشور نیز بسیار پررونق بوده و حتی امکان اسکی کردن در ارتفاعات آن برای علاقه‌مندان وجود دارد.

خرید بلیط هواپیما در فصل زمستان

اولین مرحله برای تدارک سفر به مقاصد خارجی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی است. برای این کار می‌توانید سری به سایت فلایتیو زده و با مقایسه قیمت‌های مختلف بهترین پرواز و بهترین هتل‌ها را برای سفر زمستانه خود رزرو کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied