شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

محبوب‌ ترین فیلم‌ و سریال‌های جهان

بدون شک سال ۲۰۲۲ تا به امروز یکی از جذاب‌ترین سال‌ها برای طرفداران فیلم و سریال در جهان بوده است. آثار بسیار قوی و شناخته شده‌ای از ابتدای امسال بر روی پرده سینماها رفته یا در پلتفرم‌های مشاهده آنلاین منتشر شده ‌که در چند سال اخیر سال بی‌سابقه بوده است. در این مطلب به محبوب‌ ترین فیلم و سریال‌های جهان در سال ۲۰۲۲ می‌پردازیم. تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

محبوب‌ ترین فیلم‌ و سریال‌های جهان

 

اگر خاطرتان باشد در سال ۲۰۲۱ نیز فیلم ‌و سریال‌های متعددی منتشر شدند که از جمله شاخص‌ترین آنها می‌توان به Squid Game، Walking Dead و Money Heist در میان سریال‌ها وSpiderman No Way Home، Venom: Let There Be Carnage، Black Widow وJames Bond No Time To Die در میان فیلم‌ها اشاره کرد. اما به جرات می‌توان گفت سال ۲۰۲۲ در چند سال اخیر برای صنعت فیلم و سریال و طرفداران این حوزه، یکی از موفق‌ترین سال‌ها بوده و آثار شاخص فراوانی در این سال تا به این لحظه منتشر شده‌اند.

فیلم‌های برتر سال ۲۰۲۲

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کوتاهی داشتیم سال ۲۰۲۲ تا به امروز میزبان فیلم‌های سینمایی و انیمیشنی شاخص و نامداری بوده که در ادامه، برخی از این آثار بزرگ را بررسی خواهیم کرد:

فیلم سینمایی تاپ گان ماوریک

این فیلم سینمایی که به عنوان یکی از برترین فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۲۲ شناخته می‌شود توسط جوزف کوزینسکی کارگردانی شده و ستاره‌های بزرگی مانند تام کروز، جنیفر کانلی و مایلز تلر در این فیلم، نقش‌های به یاد ماندنی را ایفا کرده‌اند. تاپ گان ماوریک داستان کاپیتان پیت میچل را به تصویر می‌کشد که پس از ۳۰ سال خدمت در نیروی هوایی آمریکا بازنشست شده و حالا مامور شده تا به گروهی از جوانان نیروی هوایی آموزش بدهد. طی این ماموریت اتفاقات جذابی برای ماوریک می‌افتد که او را به گذشته می‌برد.

فیلم سینمایی دنیای ژوراسیک: قلمرو

یکی دیگر از نام‌هایی که با یک داستان جدید بازگشته، Jurassic Park Dominion است که کارگردانی آن توسط کالین تروروف انجام شده و ستارگانی مانند کریس پرت، سم نیل و ایزابلا سرمون هم در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. قلمرو نام جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های پارک ژوراسیک است که در ادامه قسمت قبلی ساخته شده و دنباله‌ای برای ماجرای نابودی پارک دایناسورها و به دنبالش فرار کردن آن‌ها از مناطق حفاظت شده است. داستان این قسمت بر بقای انسان‌ها و نابودی بشریت تمرکز دارد.

فیلم سینمایی ثور: عشق و صاعقه

 فیلم سینمایی Thor: Love And Thunder یکی از شاخص‌ترین فیلم‌هایی است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شده است. نقش آفرینی ستاره‌های بزرگی مانند کریستین بیل، کریس همسورث، ناتالی پورتمن و تسا تامپسون در این فیلم، بر جذابیت‌های داستان این فیلم افزوده است. کریستین بیل در این فیلم نقش گور که قصاب خدایان است را بازی می‌کند. زمانی که گور برای نجات دختربچه کوچکش از خدایان می‌خواهد که به او کمک کنند خدایان، بی توجهی می‌کنند و او دخترش را از دست می‌دهد. به همین دلیل گور تصمیم می‌گیرد تا انتقام دخترش را از تمام خدایان بگیرد.

به غیر از فیلم‌هایی که نام بردیم، فیلم‌های سینمایی دیگری مثل بتمن، جانوران شگفت‌انگیز اسرار دامبلدور، آنچارتد، مینیون‌ها ظهور گورو و پل واترگیت هم در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و در بین محبوب‌ترین‌ها جای گرفته‌اند. برای دانلود فیلم و انیمیشن‌‌های منتشر شده در سال ۲۰۲۲ به صورت دوبله شده کافی است سری به پلتفرم گپ فیلم بزنید تا به فیلم‌هایی که نام بردیم و آثار پر شمار دیگر دسترسی داشته باشید.

سریال‌‌های برتر سال ۲۰۲۲

علاوه بر فیلم‌های سینمایی جذابی که تا به این لحظه در سال ۲۰۲۲ منتشر شده، سریال‌های جذابی هم در پلتفرم‌های تماشای آنلاین به نمایش درآمده‌اند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. همچنان با ما همراه باشید.

سریال خاندان اژدها

یکی از جذاب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲، House Of The Dragon نام دارد که بر اساس اقتباسی از رمان آتش و خون اثر جورج آر آر مارتین ساخته شده است. این سریال پیش‌درآمدی برای سریالGame Of Thrones است و اتفاقات ۲۰۰ سال پیش از سریال بازی تاج و تخت و خانواده تارگرین را به تصویر می‌کشد. در این فیلم که توسط مارتین ساخته شده بازیگرانی مانند پدی کانسیداین، اما دارسی، اولویا کوک و مت اسمیت به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

آثار ساخته شده تحت فرنچایز ارباب حلقه‌ها همیشه جز پرطرفدارترین‌ها بوده‌اند و این بار هم دوباره تاریخ تکرار شده است. جدیدترین ساخته از این فرنچایز The Lord Of The Rings: Rings Of Power نام دارد و داستان عصر دوم سرزمین میانی را روایت می‌کند که هزاران سال قبل از داستان هابیت اتفاق می‌افتد. حلقه‌های قدرت بر اساس رمان جی آر آر تالکین ساخته شده و پس از انتشار به عنوان یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌های امسال شناخته شده است.

سریال چیزهای عجیب

یکی دیگر از سریال‌های جذاب سال ۲۰۲۲، چیزهای عجیب یا اتفاقات عجیب است که توسط برادران دافر ساخته شده و بازیگران بزرگی مانند میلی بابی براون، فین ولفهارد، کلب مک لاگلین، دیوید هاربر و ناتالیا دایر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این سریال در دهه هشتاد میلادی و در ایالت ایندیانای آمریکا اتفاق می‌افتد. ایده اصلی که پشت داستان این سریال است، دنیای موازی و جهان‌های چندگانه است. فصل اول این سریال با ناپدید شدن پسری جوان شروع می‌شود و کم کم پای دوستان و خانواده او هم به این داستان باز می‌شود. داستان فصل دوم، یک سال پس از فصل اول اتفاق می‌افتد و شخصیت‌های اصلی فیلم با چالش‌های جدیدی مواجه می‌شوند.

به غیر از سریال‌هایی که نام بردیم، سریال‌های محبوب دیگری هم در سال ۲۰۲۲ منتشر شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به Willow، She Hulk، Moon Knight، The Boys و Mr & Mrs Smith اشاره کرد. برای دانلود سریال ‌‌هایی که نام بردیم و دیگر سریال‌های سال ۲۰۲۲ به صورت دوبله فارسی، کافی است سری به گپ فیلم بزنید و پس از ثبت نام به آرشیو بزرگ گپ فیلم دسترسی داشته باشید.

محبوب‌ترین فیلم‌ و سریال‌های جهان در گپ فیلم

اگر شما هم به دیدن فیلم و سریال‌های روز دنیا به صورت دوبله شده علاقمند هستید، بهترین گزینه برای شما پلتفرم گپ فیلم است. گپ فیلم یک پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی است که جدیدترین آثار خارجی را به صورت دوبله شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

دانلود فیلم دوبله فارسی با کیفیت بالا همواره یکی از دغدغه‌های ایرانیان علاقمند به فیلم و سریال بوده چرا که معمولا یا آثار روز دنیا دیر به ایران می‌آیند یا اینکه با یک ترجمه یا دوبله ضعیف در دسترس قرار می‌گیرند. به همین دلیل گپ فیلم از همان ابتدای فعالیت تصمیم گرفت تا در همکاری با برترین دوبلورها و بهترین استودیوهای دوبله کشور، آثار روز دنیا را در کمترین زمان ممکن به صورت دوبله شده در اختیار کاربران خود قرار دهد. اگر شما هم علاقمند شده‌اید تا به آرشیو بزرگ گپ فیلم دسترسی داشته باشید کافی است به یکی از اپلیکیشن‌های گپ فیلم یا نسخه وب سایت آن مراجعه کنید و پس از ثبت نام، اشتراک خود را تهیه کنید تا بتوانید به همه آثار مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

*این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied