شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

ساعت فردریک کنستانت

برند ساعت فردریک کنستانت، یک ساعت ساز سوئیسی لوکس و مقرون به صرفه است که به ارائه ساعت های با کیفیت و طراحی شیک و محبوب شناخته می شود. Frederique Constant که در سال 1988 تأسیس شد، اولین مجموعه از شش مدل ساعت مچی فردریک کنستانت را در سال 1992 عرضه کرد.

ساعت فردریک کنستانت

انواع مدل های ساعت فردریک

یکی از مزیت های این برند این است که می توانید انواع مدل های ساعت فردریک را در طراحی های شیک و مطابق با سلایق و بودجه مختلف، تهیه کنید. در اینجا برخی از مدل های پرطرفدار این برند، آورده شده است:

ساعت مچی فردریک کنستانت Classics Heart Beat Manufacture

برند ساعت مچی فردریک کنستانت که با ساعت ‌های شیک غریبه نیست، یک مدل جدید را با طراحی قلب باز معرفی کرده است. در حالی که این روزها، ساعت های قلب باز بسیار رایج هستند، اما فردریک، زمانی این طراحی را به بازار عرضه کرد که چندین برند رده بالا، در حال احیای جدید طراحی های خود بودند و این مکانیزمی بود که در آن زمان تقریباً منسوخ شده بود.

این برند می ‌خواست ساعت های مکانیکی و جذاب خود را به مشتریان نشان دهد و به آنها اجازه دهد این محصول جدیدClassics Heart Beat Manufacture  را با طراحی فوق العاده اش، تجربه کنند. این ساعت مچی فردریک کنستانت، در یک قاب کاملاً جدید 39 میلی ‌متری ارائه شد که شاید در زیباترین طراحی این سبک تاکنون می باشد.

Frederique Constant Vintage Rally Healey

قاب فولادی ضد زنگ جلا داده شده 40 میلی ‌متری Frederique Constant Vintage Rally Healey ، دارای طراحی ساده بوده و به ‌طور کلاسیک زیباست. این ساعت فردریک، با قطعات ظریفی که به این طراحی، سبک ورزشی خاص خود را می‌دهد، ارائه شده است.

اگرچه تاج دندانه دار، جزء اصلی ساعت های ورزشی هستند، کناره های بدنه صاف و قاب گرد، احساسی ظریف تر و زیباتر به این ساعت فردریک کنستانت می دهد. Frederique Constant پشت قاب را با حکاکی تمیز ماشین اسپورت کلاسیک آستین-هیلی 100S  تزئین کرده و پیوند این ساعت را با برند معروف Healey محکم می کند.

کالکشن Highlife در برند فردریک کنستانت

با وجود سابقه ۳۲ ساله نسبتا جوان برند فردریک کنستانت، کاتالوگ غنی و متنوعی از مدل ها در طول دوره تولید خود ایجاد کرده است. یکی از افتخارآمیزترین کالکشن ها در تاریخ این مارک، مجموعه هایلایف است که در ابتدا در سال 1999 به عنوان یک پرچمدار جدید برای این شرکت عرضه شد.

در حالی که هایلایف، به یکی از متمایزترین و تاثیرگذارترین مدل ها در تاریخ این برند تبدیل می شود، در چند سال گذشته در آرشیو فردریک کنستانت محو شده است. Frederique Constant به عنوان بخشی از نوآوری ‌های خود، از نسل جدیدی از ساعت ‌های هایلایف رونمایی کرده که دارای طرح ‌های یکپارچه جدید ساده، صفحه ‌های حکاکی شده چشمگیر و عملکرد حرکتی دقیق و قابل اعتماد است.

 

ساعت فردریک کنستانت

 

این ساعت فردریک، از جمله اولین ساعت های کرونومتر Frederique Constant است که دارای گواهی COSC می باشد. سه مدل جدید Highlife Perpetual Calendar Manufacture، Highlife Heart Beat و Frederique Constant Highlife Automatic COSC برای علاقه مندان به ساعت های لاکچری، معرفی شده است.

ساعت فردریک کالکشن Yacht Timer

برند ساعت ‌سازی لوکس Frederique Constant با معرفی ساعت فردریک کالکشن  Yacht Timer، در حالی می پردازد که یک مجموعه محبوب Yacht Master از سال 1997 را در ساعت شمارش معکوس خود، احیا می‌کند.

مدل شیک Regatta

فردریک کنستانت که مورد علاقه پیتر استاس، یکی از بنیانگذاران این شرکت است، مدل رگاتا را تنها پس از 10 سال در صنعت عرضه کرد. عملکرد بصری و جذاب، آن را به یک کلاسیک عالی تبدیل کرده است. اکنون، پس از بیش از دو دهه بدون به‌روزرسانی، Regatta  با ظرفیت و تجربه بهبود یافته سازنده، بازگشته و در دو رنگ چشم نواز به مجموعه می‌پیوندد.

این مدل بیش از آن که نام جدید خود را توجیه کند، به لطف تایمر شمارش معکوس قابل توجه روی صفحه، بین ساعت 12 و مرکز، مورد توجه است.

ساعت فردریک کنستانت Classic Worldtimer Manufacture

ساعت Frederique Constant Classic Worldtimer Manufacture یکی از بهترین ساعت‌های مسافرتی موجود است که حرکتی داخلی را ارائه می‌ دهد. اکنون نزدیک به یک دهه است که Worldtimer Manufacture  به دلیل ارائه طراحی شیک خود، از سوی کلکسیونرها، مورد توجه قرار گرفته است.

درباره برند Frederique Constant

برند  Frederique Constant ، در سال 1988 با هدف ایجاد ساعت های لوکس مقرون به صرفه و در دسترس برای همه تاسیس شد. این نام از پدربزرگ این بنیانگذاران گرفته شده است. برند ساعت فردریک کنستانت، در سال 1992 اولین مجموعه خود را متشکل از شش مدل مختلف که در ژنو، سوئیس مونتاژ شده بود و شامل حرکات سوئیسی بود، راه اندازی کرد.

این برند معتبر، در عین نوآوری و تولید ساعت های با کیفیت، بر روی طرح های سنتی تمرکز می کند. از سویی دیگر، همچنان که رشد می کرد تعهد خود را برای ایجاد ساعت های مقرون به صرفه حفظ نمود. بنابراین، در عرض دو سال از اولین مجموعه خود، حرکت "Heart Beat" را ایجاد کرد که چرخ تعادل را به صفحه نزدیکتر می کرد و با دیافراگم قابل مشاهده بود تا قلب تپنده حرکت ساعت را بدون نگاه کردن به پشت بدنه نشان دهد.

در حالی که فردریک کنستانت بیشتر از حرکات ETA سوئیسی استفاده می کند، اولین کالیبر تولید داخلی خود را در سال 2004 ایجاد کرد. این برند، تا سال 2011 با در دسترس بودن در بیش از 100 کشور به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ساعت سوئیسی تبدیل شد.

قیمت مناسب ساعت مچی فردریک کنستانت

علیرغم آنکه این برند، ساعت های لوکس با قیمت مناسب را تولید می کند، با این حال، آنها در نمونه های نوآورانه ساعت ‌سازی فعالیت داشته و ساعت‌هایی را تولید می ‌کنند که قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با ساعت های مشابه دارند. در سال 2016 فردریک کنستانت، توسط هولدینگ سیتیزن از توکیو، ژاپن خریداری شد.

 این ساعت ‌ساز سوئیسی، همچنان در خارج از تولید خود در Plan-les-Ouates، سوئیس فعالیت می‌کند. مدل های محبوب این برند عبارتند از Slim Line، Runabout، Worldtime و Manufacture که اگر به دنبال ساعت های لاکچری سوئیسی هستید، می توانید با قیمت مناسبی آن ها را تهیه کنید.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied