شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

معرفی سه تاک شو جذاب نوروز 1402 در نمایش خانگی

در این مقاله قصد داریم که سه برنامه یا به گفته ای تاکشو با نام های (تی ان تی حامد آهنگی، منتالیست حسن فتحی روشن و دست به مهره امید سهرابی) جذاب را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم که قرار است از امروز (1402/01/01) روانه بازار نمایش خانگی شوند.

معرفی سه تاک شو جذاب نوروز 1402 در نمایش خانگی

در سال 1401 سریال های بسیاری روانه بازار نمایش خانگی شدند اما در نیمه دوم سال رقابت بسیار نزدیکی در فروش بین سریال ها شروع شد به گونه ای که دست مخاطب بسیار برای انتخاب محتوا باز بوده است. نا گفته نماند که تولیدکنندگان سریال ها واقعا آثار بی نظیر و با کیفیتی را وارد رقابت کرده بودند. از جمله سریال های که میتوان نام برد پوست شیر ، سرگیجه ، آکتور ، جیران ، مترجم ، و... بودند که به شدت در حال رقابت با یکدیگر هستند.

1- معرفی برنامه تی ان تی TNT حامد آهنگی

ویژه برنامه گفتگو محور جدید تی ان تی با اجرای حامد آهنگی محصول سال 1401 کشور ایران می باشد که قرار است در نوروز 1402در 30 قسمت به پخش برسد. این برنامه دومین ساخته آقای آهنگی در شبکه نمایش خانگی می باشد. اثر اول ایشان به نام شب آهنگی با بازخورد بسیار خوبی از سوی مردم روبرو شد به گونه ای که اکنون به ساخت و پخش این سری از برنامه منتهی شده و پیش بینی می شود برنامه تی ان تی نیز همچون شب آهنگی با استقبال خوبی از سوی مخاطبین همراه شود.

شما عزیزان از تاریخ 1 فروردین ماه 1402 میتوانید بصورت قانونی اقدام به دانلود برنامه تی ان تی حامد آهنگی نمایید.

برنامه دست به مهره

2- معرفی برنامه رئالیتی شو دست به مهره

سریال رئالیتی شو دست به مهره با محصول سال 1401 به کارگردانی امید سهرابی می باشد. این برنامه شما عزیزان را با اشخاص معروف همراه میکند و برنامه جذاب و مفرحی را برای شما به نمایش درخواهد گذاشت. از جمله اشخاص معروفی که در این برنامه به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به اشکان خطیبی ، علی اوجی و علیرضا خمسه اشاره کرد.

هنوز تعداد دقیقی را برای پخش این برنامه اعلام نکرده اند اما پیشبینی میشود این تاک شو حداقل در 15 قسمت در ایام نوروز 1402 به بازار نمایش خانگی عرضه شود و از اولین رو میتوانید اقدام به دانلود برنامه دست به مهره نمایید و از تماشای آن در کنار خانواده لذت ببرید.

برنامه منتالیست

3- معرفی برنامه منتالیست حسن فتحی روشن

یک برنامه جذاب و خاص با بازی و کارگردانی حسن فتحی روشن با موضوع شعبده بازی می باشد که قرار است در تعداد قسمت نامشخص در روز سه شنبه 1 فروردین 1402 به بازار عرضه شود. حسن فتحی روشن خود یک منتالیست معروف است که قرار است در این برنامه شمارا با کارهایی آشنا کند انجام دهد که از دیدن آنها متهیر می شوید و باورکردنی نیست.

سریال ایرانی منتالیست  یک برنامه برای شبکه نمایش خانگی در کشور ایرانی می باشد، این برنامه مسائل مختلف روانشناسی ، فلسفی را در بین مردم بررسی می کند. در تمام قسمت ها خود شخص سعید فتحی‌روشن به عنوان اجرا کننده برنامه، با ژانر هایی چون مسائل و مفاهیم فلسفی، مسائل روانشناسی ،فناوری و… مشاهده میکنید و با مهمانان برنامه به بررسی این مسائل می پردازند.

شاید بدردتان بخورد : دانلود برنامه منتالیست حسن فتحی روشن

کلام آخر : 

خب به پایان این مقاله رسیدیم اما در آخر باید بگیم که تمامی این برنامه ها در ژانر کمدی ساخته شده اند تا لحظات مفرهی را برای شما عزیزان بوجود بیاورند. در کنار این برنامه ها زمزمه های از پخش قسمت اول سریال لیونل مسی به گوش میرسد. سریالی که با ژانر کمدی ساخته شده است و هنرمندانی چون بهرام افشاری و حامد آهنگی نیز در آن حضور دارند. 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied